|
کدخبر: 245107

مشخصات گوشی جدید سامسونگ با یک باتری ویژه

سامسونگ گلکسی M۳۳ ۵G با یک باتری غول پیکر به زودی معرفی می‌شود.

فناوری مشخصات گوشی جدید سامسونگ با یک باتری ویژه

سامسونگ به زودی گوشی گلکسی M۳۳ ۵G را معرفی خواهد کرد. این گوشی جزو میان‌رده‌های امسال سامسونگ خواهد بود که به یک باتری غول‌پیکر مجهز می‌شود.

گوشی‌های میان‌رده سامسونگ و مخصوصا گوشی‌های سری گلکسی ام، به باتری‌های به شدت بزرگشان معروف هستند. سامسونگ در هفته‌ها و ماه‌های آینده نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود را معرفی می‌کند که گلکسی M۳۳ ۵G یکی از آن‌ها خواهد بود. حالا اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی با مشخصاتی قابل قبول و یک باتری عظیم به زودی معرفی خواهد شد.

مشخصات احتمالی گوشی گلکسی M۳۳ سامسونگ

سامسونگ این گوشی میان‌رده را در ماه آینده میلادی معرفی و روانه بازار خواهد کرد. هنوز این مورد قطعی نشده اما منابع ما این موضوع را تایید می‌کنند. گوشی گلکسی M۳۳ سامسونگ مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ، ابتدا در کشور هند معرفی و عرضه شده و سپس راهی بازار دیگر کشورها خواهد شد. این گوشی سامسونگ در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می‌کند.

چندی پیش اطلاعات مربوط به عملکرد فنی گوشی گلکسی M۳۳ سامسونگ در دیتابیس بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده بود. طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی ام ۳۳ سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز خواهد بود. پیش از این گفته می‌شد سامسونگ، از این تراشه در گلکسی A۵۳ نیز استفاده خواهد کرد. در کنار این تراشه جدید اگزینوس، ۶ گیگابایت حافظه رم به انجام وظایف در این گوشی کمک خواهد کرد. خوشبختانه این گوشی میان رده سامسونگ، از زمان عرضه به اندروید ۱۲ و نسخه ۴.۰ رابط کاربری ONE UI سامسونگ مجهز خواهد بود.

مشخصات باتری، صفحه نمایش و دوربین گلکسی ام ۳۳ سامسونگ

یکی از ویژگی‌های شاخص این گوشی باتری غول پیکر آن است. اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد سامسونگ در این گوشی، از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است که عددی قابل قبول برای یک میان‌رده سامسونگ است. البته با توجه به چیزی که از گوشی‌های قبلی سامسونگ دیده‌ایم، ممکن است در جعبه گلکسی M۳۳ یک شارژر ۱۵ واتی وجود داشته باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ، صفحه نمایش آن‌ها است. گوشی گلکسی ام ۳۳ سامسونگ به نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع امولد مجهز خواهد شد. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و انتظار داریم نرخ نوسازی، بیش از ۶۰ هرتز باشد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی سامسونگ با استفاده از طراحی موسوم به Infinity U در بالای نمایشگر قرار خواهد داشت.

مشخصات دوربین گلکسی M۳۳ هم برای یک گوشی میان‌رده قابل قبول به نظر می‌رسد. حسگر اصلی دوربین چهارگانه این مدل ۶۴ مگاپیکسلی است. در کنار این حسگر، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M۳۳ ۵G لو رفت

حدود یک ماه دیگر این گوشی هوشمند وارد بازار هند خواهد شد. با توجه به تجربه‌ای که از گذشته داریم، برخی از گوشی‌های سری گلکسی ام وارد بازار ایران می‌شوند و این احتمال وجود دارد گلکسی M۳۳ سامسونگ هم وارد کشور ما شود.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها