|
کدخبر: 239720

خبر خوب برای طرفداران سری A گوشی های سامسونگ

صفحه پشتیبانی دو گوشی گلکسی A۳۳ و A۵۳ در وب‌سایت سامسونگ هند فعال شده که با این وجود می‌توان انتظار داشت هر دو مدل به‌زودی معرفی شوند. همچنین گلکسی A۷۳ گواهینامه BIS هند را دریافت کرده که نشان می‌دهد این گوشی نیز احتمالا به زودی عرضه خواهد شد.

صفحه پشتیبانی گلکسی A۳۳ ۵G با شماره مدل SM-A۳۳۶E/DS و گلکسی A۵۳ ۵G با شماره مدل SM-A۵۳E/DS اکنون در وب‌سایت سامسونگ هند فعال شده‌اند. تصویر سوم نیز به گوشی گلکسی A۷۳ مربوط می‌شود که تاییدیه BIS هند را دریافت کرده است. با این حال مشخصات رسمی هیچ یک از گوشی‌ها در این اسناد فاش نشده است.

مشخصات احتمالی گلکسی A۳۳ ۵G سامسونگ

گلکسی A۳۳ ۵G احتمالا از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد +FHD با روزنه قطره‌ای شکل در بالای آن و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با همراهی سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکلسی تشخیص عمق راهی بازار خواهد شد.

از جمله مشخصات احتمالی دیگر آن می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور اشاره کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی A۵۳ ۵G سامسونگ

گلکسی A۵۳ ۵G احتمالا از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اگزینوس ۱۲۰۰، حداکثر ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات بهره خواهد برد.

در بخش عکاسی نیز احتمالا با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسورهای فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی روبه‌رو خواهیم شد و در بالای نمایشگر آن شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت دستگاه زیر نمایشگر قرار بگیرد.

A53

مشخصات احتمالی گلکسی A۷۳ ۵G سامسونگ

گلکسی A۷۳ ۵G نیز احتمالا با نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی وارد بازار شود. از جمله مشخصات قابل انتظار دیگر آن می‌توان به اسنپدراگون ۷۵۰G به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

A73

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها