|
کدخبر: 241634

معرفی گوشی جدید شیائومی با دوربین ۴ گانه + عکس

ردمی در سکوت خبری از جدیدترین گوشی هوشمندش برای بازار جهانی رونمایی کرد. این دستگاه که ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ نام دارد، از نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک بهره می‌برد.

فناوری معرفی گوشی جدید شیائومی با دوربین ۴ گانه + عکس

این گوشی هوشمند ردمی ابعادی برابر ۱۶۱.۹۵ در ۷۵.۵۳ در ۸.۹۲ میلی‌متر دارد و وزنش به ۱۸۱ گرم می‌رسد. ردمی برای این محصولش نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز درنظر گرفته که روی آن گوریلا گلس ۳ کشیده شده است.

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است.

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲

این دستگاه به تراشه مدیاتک هلیو G۸۸ مجهز شده و با ۴ گیگابایت رم به همراه حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند بطور پیش فرض از اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ بهره می‌برد.

باتری ردمی ۱۰ جدید ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، البته در جعبه‌اش شارژر ۲۲.۵ واتی وجود دارد. از سایر مشخصات آن می‌توان به سنسور اثر انگشت روی فریم، درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اسپیکر دوگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و همچنین فرستنده اینفرارد اشاره کرد.

در جدول زیر مشخصات ردمی نوت ۱۰ ۲۰۲۲ را مشاهده می‌کنید:

    نسل جدید ردمی ۱۰

نمایشگر    ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز

تراشه    مدیاتک هلیو G۸۸

رم    ۴ گیگابایت

حافظه داخلی    حداکثر ۱۲۸ گیگابایت

دوربین اصلی    ۵۰ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی    ۸ مگاپیکسل

سیستم عامل    اندروید ۱۱

رابط کاربری    MIUI ۱۲.۵

باتری     ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

سیستم بیومتریک    سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

قیمت ردمی ۱۰ ۲۰۲۲

در حال حاضر قیمت این گوشی هوشمند اعلام نشده، اما می‌دانیم در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی روانه بازار می‌شود.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها