|
کدخبر: 239021

محتویات سامسونگ گلکسی S۲۲ رونمایی شد + عکس

در آستانه رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ – Galaxy S۲۲ تصاویر تازه‌ای منتشر شده است. یکی از این تصاویر، محتویات جعبه سامسونگ گلکسی S۲۲ را نشان می‌دهد.

فناوری محتویات سامسونگ گلکسی S۲۲ رونمایی شد + عکس

افشاگر سرشناس «ایوان بلس» چند تصویر جدید را از پرچمداران آتی سامسونگ به اشتراک گذاشت. آن‌طور که پیداست، این گوشی‌ها بدون آداپتور شارژر، هدفون، مبدل USB-C به جک هدفون و قاب محافظ عرضه می‌شوند؛ اما چه چیزهایی در جعبه سری سامسونگ گلکسی S۲۲ وجود دارد؟

 قلم S Pen (فقط برای گلکسی اس ۲۲ اولترا)

باید گفت چیز غافگیرکننده‌ای در جعبه این گوشی‌ها وجود ندارد. سامسونگ برای نخستین بار، پرچمداران سری گلکسی S۲۱ را بدون شارژر عرضه کرد و بعید است امسال در تصمیم خود تجدید نظر کند. به هر حال خوشمان بیاد یا نه؛ این حرکت به استاندارد جدید بازار موبایل تبدیل شده و باید به آن عادت کنیم.

گزینه پیش روی کاربران، خرید شارژر ۴۵ واتی USB-C سامسونگ است؛ یا اینکه اصلا از شارژر قدیمی و کندتر خود استفاده کنید. شاید شارژ با سرعت کمتر، به حفظ سلامت و دوام باتری هم کمک کند.

اما خوشبختانه، کمپانی کره‌ای در مورد گلکسی اس ۲۲ اولترا خساست به خرج نداده و بر اساس این تصاویر، قلم دیجیتالی اس پن را با آن همراه کرده است. دقیقا یک هفته بعد (۲۰ بهمن)، با این گوشی‌ها و اقلام همراه آن‌ها آشنا خواهیم شد.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها