|
کدخبر: 237251

کسب درآمد ۵۰ میلیونی فقط با آموزش برق ساختمان فنی برق

آموزش  برق  ساختمان از آن دسته از مشاغل و رشته های فنی حرفه ای است که از گذشته تا به امروز بازار کار خوبی دارد و در سال های اخیر با افزایش ساخت و ساز در کشور و ظهور سیستم های امنیتی و رفاهی جدید نظیر دوربین مدار بسته، دزدگیر، اعلام حریق و . . . بازار کار این شغل رونق بیشتری داشته و می توان آینده شغلی عالی را برای آن متصور شد.

اگر به مشاغل فنی علاقه مند هستید و می خواهید آینده شغلی خود را در این زمینه پیش ببرید باید بگوییم برقکاری ساختمان از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. اگر برق ساختمان را به طور کامل و حرفه ای و با شرکت در یک دوره آموزش برق ساختمان حرفه ای بیاموزید و بتوانید سیم کشی انواع ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و ... را انجام دهید. می توانید صاحب یک کسب و کار پولساز و همیشگی شوید.

ورود به بازار کار برقکاری ساختمان به سرمایه اولیه بالا و تجهیزات گران قیمت ندارد، تنها کافیست دوره برق ساختمان را پشت سر بگذرانید.  با توجه به بازار کار عالی این شغل راه های زیادی برای کسب درآمد از این شغل پیش روی شماست که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

آموزش برق ساختمان را از کجا شروع کنیم؟

برقکاری ساختمان مطابق استانداردهای مشخصی انجام می شود، بنابراین قبل از ورود به این حرفه باید به طور کامل و از پایه تمام اصول برقکاری را یاد بگیرید تا بتوانید در انواع ساختمان ها برق کاری ساختمان را انجام دهید. بهترین راه برای آموزش برق ساختمان آموزش عملی و اصولی است. شاگردی در کنار برقکار ساختمان و شرکت در دوره های آموزشی بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید به صورت عملی برق ساختمان را یاد بگیرید.

اگر می خواهید از پایه، به صورت اصولی و در مدت زمان کوتاهی صفر تا صد برق ساختمان را یاد بگیرید شرکت در دوره آموزشی بهترین راه برای یادگیری مهارت های این شغل است.

اگر دوره برق ساختمان را در یک آموزشگاه مطمئن سپری کنید می توانید در مدت زمانی کوتاه هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل مورد نیاز است را یاد بگیرید. امروزه آموزشگاه های بسیاری این دوره آموزشی را برگزار می کنند، بنابراین بهتر است پیش از ثبت نام در انتخاب آموزشگاه دقت نظر داشته باشید و به ویژگی های از قبیل: همکاری با اساتید حرفه ای، آموزش عملی، سرفصل های آموزشی کامل و جامع، اعتبار، مدرک معتبر، پشتیبانی توجه داشته باشید.

این نکته را در نظر بگیرید که اگر آموزش ها کامل و مطابق با نیازهای بازار کار نباشد، زمان و هزینه شما به هدر رفته و نمی توانید در بازار کار به درآمد و موفقیت دست پیدا کنید.

آموزش برق ساختمان با فنی برق

اگر می خواهید برق ساختمان را به صورت حرفه ای، کاملا عملی و زیر نظر اساتید متخصص یاد بگیرید و از درآمدزایی داشته باشید آموزشگاه فنی برق  یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای یادگیری برق کاری انتخاب کنید. این آموزشگاه کلاس برق ساختمان را زیر نظر فنی حرفه ای برگزار کرد و به صورت عملی دوره برق را برگزار می کند. کارگاه برق ساختمان در مجتمع فنی برق مجهز به انواع تجهیزات و ابزارهای برق کاری ساختمان بوده و شرایط تمرین و کار عملی برای شما عزیزان فراهم شده است.

سرفصل های این دوره آموزشی به گونه ای تنظیم شده است که در طول دوره می توانید برق را از پایه تا پیشرفته  و به صورت اصولی یاد بگیرید و پس از اتمام آن در ساختمان های مختلف به انجام کارهای برقی بپردازید.

آموزش سیم کشی ساختمان، نصب کلید و پریز، لوله کشی برق، نصب سنسور راه پله، نصب دوربین مدار بسته، دزدگیر، اعلام حریق، درب اتوماتیک برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره آموزشی است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره برق ساختمان کلاس های آموزشی دیگر را برگزار می نماید. در ادامه با دو رشته دیگر این آموزشگاه آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی با فنی برق

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی یکی از دیگر دوره های عالی برق و الکترونیک در آموزشگاه فنی برق است. که صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر برد انواع لوازم الکترونیک و برقی از قبیل تعمیر برد لوازم خانگی، برد کولرگازی، پکیج، لوازم صنعتی و اینورتر دار را به شما عزیزان آموزش می دهد.

دوره تعمیرات برد مجتمع فنی برق مانند کلاس برق ساختمان به صورت عملی برگزار می شود. این کلاس مجهز به انواع ابزار و تجهیزات تعمیرات برد و استاد طی دوره نحوه کار با این ابزارها از قبیل مولتی متر، دستگاه هیتر و هویه، ، عیب یابی انواع مشکلات برد، نحوه برداشتن و مونتاژ قطعات، نقشه خوانی بردهای الکترونیکی و . . . را به شما آموزش می دهد.

در پایان دوره نیز یک مدرک فنی حرفه ای تعمیرات برد به شما عزیزان ارائه می شود این مدرک به شما کمک می کند تا در بازار کار حضور موفق تری داشته باشید.

آموزش تعمیرات موبایل با فنی برق

آموزش تعمیرات موبایل از دوره های تعمیرات در این آموزشگاه است. این دوره با توجه به بازار کار خوبی که تعمیرات موبایل دارد از بازار کار بسیار عالی برخوردار می باشد. آموزش تعمیرات موبایل شامل دو بخش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری است. در بخش تعمیرات نرم افزاری مباحثی از قبیل فلش گوشی، روت، بوت، رفع ارورهای نرم افزاری ، مشکلات نصب نشدن برنامه، نصب کاستوم ریکاوری، آنلاک شبکه، برداشتن قفل گوشی، ترمیم شبکه و . . . به طور کامل آموزش داده می شود.

تعمیرات سخت افزاری گوشی نیز به مباحثی از قبیل نقشه خوانی، شابلون زدن، پایه سازی، تست قطعات، سیم کشی، جریان کشی، تعویض انواع کانکتور، باز و بسته کردن گوشی، تعمیر و تعویض قطعات، جریان کشی، تست باتری، قطعه شناسی، رفع مشکلات گوشی و  . . . به طور کامل می پردازد.

طی این دوره آموزشی هر یک از کارآموزان یک مجموعه ست ابزار در اختیار داشته و کلیه مباحث را به صورت عملی و زیر نظر استاد دوره تمرین می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و تخفیف های آن، همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها