|
کدخبر: 239446

پیش بینی شگفت انگیز درباره فروش املاک متاورسی

انتظار می رود فروش املاک متاورسی امسال به ۱ میلیارد دلار برسد.

به گفته یک شرکت تحلیلی متاورس، انتظار می‌رود فروش املاک و مستغلات در متاورس امسال به یک میلیارد دلار برسد. این شرکت انتظار دارد فروش املاک و مستغلات در چهار پلتفرم اصلی متاورس که در سال گذشته از ۵۰۱ میلیون دلار گذشت، در سال جاری دو برابر شود

در سال جاری ۱ میلیارد دلار فروش املاک متاورسی پیش بینی می شود

بر اساس گزارش شرکت تحلیلی متاورس Metametric Solutions، فروش املاک و مستغلات در پلتفرم‌های متاورس در سال گذشته از نیم میلیون دلار فراتر رفت.

این شرکت افزود که فروش املاک و مستغلات در چهار پلتفرم متاورس اصلی – Sandbox، Decentraland، Cryptovoxels و Somnium – در سال ۲۰۲۱ به ۵۰۱ میلیون دلار رسید. این چهار پلت فرم در مجموع ۲۶۸۶۴۵ قطعه زمین در اندازه های مختلف روی خود دارند.

این شرکت تحلیلی پیش بینی کرده است که فروش املاک و مستغلات در متاورس می تواند امسال دو برابر شود و در سال ۲۰۲۲ به نزدیک به ۱ میلیارد دلار برسد.

بر اساس گزارشی از Brandessence Market Research، انتظار می رود بازار املاک و مستغلات متاورس با نرخ مرکب سالانه ۳۱ درصد از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸(۱۴۰۷) رشد کند.

چندین نفر متاورس را فرصتی چند تریلیون دلاری تخمین زده اند. بانک های سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس و مورگان استنلی پیش بینی کرده اند که متاورس می تواند به اندازه یک فرصت ۸ تریلیون دلاری باشد.

هفته گذشته، تیم کوک، مدیر عامل اپل، گفت که شرکت او پتانسیل زیادی در متاورس می بیند و بر این اساس سرمایه گذاری می کند. او گفت: “این برای ما بسیار جالب است”

در ماه دسامبر(آذر)، Haim Israel، استراتژیست بانک آمریکا، گفت که متاورس یک فرصت بزرگ است که در آن ارزهای دیجیتال به طور گسترده به عنوان ارز مورد استفاده قرار خواهند گرفت. او گفت: “من قطعاً معتقدم که این یک فرصت خیلی بزرگ است.”

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها