|
کدخبر: 194541

طراحی سایت در دهکده جهانی اینترنت

طراحی سایت، به روند یک برنامه ریزی و ساخت یک سایت گفته می شود.

سبک زندگی طراحی سایت در دهکده جهانی اینترنت

در روش طراحی سایت هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و فروشگاهی اینترنتی که شبانه روز در هر ساعتی در دسترس مردم است و بازار فروشی آن نیز به اندازه یک شهر ،استان و کشور است را دارید که باعث رشد روز افزون مشتریان و سود دهی فعالیت اقتصادی شما را افزایش خواهد داد. باید توجه داشته باشید که طراحی سایت، به روند یک برنامه ریزی و ساخت یک سایت گفته می شود. تصویرها، متن، فایل های صوتی و تصویری و المان های برنامه نویسی، با استفاده از طراحی سایت برای تولید صفحه ای قابل مشاهده در مرورگر، فرمت دهی می شوند. افرادی که سایت ها را طراحی میکنند برای ساخت صفحاتی که بتوانند توسط مرورگرها خوانده شوند، از زبان های نشانه ای که بیتر برای ایجاد ساختار از HTML و برای نمایش از CSS هستند، استفاده می کنند.

هزینه طراحی سایت چقدر است ؟

هزینه طراحی سایت از جمله شامل موارد زیر میشود.

هزینه ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، آموزش پنل کاربری وب سایت، اختصاص طراح گرافیک دو بعدی وب سایت در زمان نیاز، راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت در زمان نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد.زمانی که  زبان جدیدی به سایت خود اضافه می کنید حدود ۳۰درصد از عدد کلی خواهد بود. به طور مثال زمانی که عدد کل طراحی سایت حدود ۵۰۰هزار تومان باشد هزینه اضافه کردن زبان جدید به سایت شما حدود ۲۰۰هزار تومان می باشد. البته باید توجه داشته باشید که این درصد در پروژه های مختلف متفاوت است و  به نوع پروژه بستگی دارد و باید مشخص شود. هزینه نمایش سایت برای کلمات کلیدی مربوط به سایت حدود ۱میلیون تومان می باشد که این قیمت برای کلمات هایی که رقابت بالایی دارند بیشتر می باشد.

سئو حرفه ای برای بهتر دیده شدن

سئو سایت یا بهینه‌ سازی موتور جستجو به این معنی نیست که موتور های جستجو را دستکاری یا فریب دهیم این عمل با روش های غیر اخلاقی انجام نمی شود بلکه آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌ بندی بالا، ایجاد شده‌اند. اوایل سال ۱۹۹۰ اولین موتور‌های جستجو کار خود را شروع کردند؛ بعضی از محبوب‌ ترین آن‌ها در آن زمان Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند. مردم موتورهای جستجو را یک لیست فهرست شده  فرض می کردند که مانند صفحه زرد، سئو اولیه بر اساس حروف الفبا انجام می‌شد. در این لیست صفحاتی از جمله AAA در بالای این لیست وجود داشتند. اینترنت به مرور زمان رشد مداومی داشت و با این روند موتورهای جستجوی جدید‌تری نیز ظاهر می‌شدند که از روش های رتبه‌بندی شده پیچیده‌تری استفاده می‌کردند. این روش ها از معیار تراکم کلمه کلیدی برخوردار بود باید توجه داشت که تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا یک عبارت در یک صفحه استفاده شده تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه می شد و برچسب‌های شبیه key-words برای فهمیدن محتوا های وب سایت‌ها استفاده می‌کردند. سئو از اهداف زیادی برخوردار است از جمله:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

  • باعث ایجاد برند می شود.

  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

تبلیغات گوگل ادز جهت فروش آنی و چند برابری

تبلیغات در گوگل نوعی جنگ و جدال در فضای مجازی و اینترنت است که با استفاده از آن می توان دیجیتال مارکتینگ کرد و به کسب و کار خود رونق بخشید. آن روز ها که روزنامه ها، بیلبورد ها و تبلیغات بازرگانی تلویزیونی انجام می شد برای رونق کار دیگر گذشت و امروزه همه ی این تبلیغات ها آنلاین صورت می گیرند و این کار باعث راحتی در تبلیغات شده.

گوگل در بین مردم محبوب ترین و قدرتمند ترین موتور جستجو در جهان است. در مورد آن کمی فکر کنید، زمانی که شما مجبور به جستجو کردن در وب سایت ها هستید، نمی گویید "دارم توی وب جستجو می‌کنم" بلکه می گویید "دارم گوگل می‌کنم."

تقریبا کل بازار جستجو در تصرف گوگل است. به صورتی که از نام آن به عنوان فعل برای عمل مورد نظر جستجو استفاده می کنیم. ممکن است تا به حال در مورد تبلیغات گوگل، نام رایج قبلی آن، یعنی Google AdWords را شنیده باشید. گوگل در اواسط سال ۲۰۱۸تصمیم گرفت که نام سرویس تبلیغاتی خود  را تغییر دهد و حالا نام آن Google Ads  است.

هزینه تبلیغات در گوگل

هزینه تبلیغات در گوگل را تبلیغ‌ کنندگان می پردازند و این عمل به صورت مزایده‌ای تعیین می‌شود به طور مثال در برخی کلمات کلیدی که رقابت بسیار زیادی وجود دارد، هزینه کلیک کردن بر روی آن بالا است و رقابت بالا نشان می‌دهد که این تبلیغات واقعا جواب خواهد داد. گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل از بهترین راه ها برای رسیدن به اوج نتایج جستجوی گوگل است. گوگل اولین مقصد هر کاربر اینترنتی است و معمولاً اشخاص و کاربران در اولین اقدام خود برای ورود به گوگل اتصال به شبکه اینترنتی خود می شوند. در روز بیش ۳.۵ میلیارد سرچ در گوگل انجام می شود، به همین خاطر است که رقابت زیادی بین سایت های گوناگون برای قرار گیری در صدر نتایج جستجوی گوگل وجود دارد.

برای مشخص کردن هزینه دقیق هر کلیک در گوگل ادز عملکرد پیچیده ای وجود دارد و نمی شود به طور کلی یک قیمت را برای آن تعیین کرد. هزینه هر کلیک در گوگل ادوردز بستگی به کلمه کلیدی، تعداد رقبا و نمره کیفیت سایت شما دارد.

گاهی این امکان وجود دارد به این علت که رقابت در یک کلمه کلیدی بسیار پایین است هزینه آن نیز کمتر از ده سنت باشد، اما گاهی اوقات نیز به دلیل رقابت بالا هزینه هر کلیک در گوگل ادوردز به بالای پنجاه سنت می رسد.

جمع بندی

امروزه بیشتر افراد وب گردی می کنند و وسایل مورد نیاز خود را از رسانه ها و فضای مجازی تهیه می کنند و برای تعداد سرچ های بالایی که در گوگل انجام می شود می توان به کسب و کار رونق بخشید.

تماس : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۲۳

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها