|
کدخبر: 238968

ارزان ترین گوشی تاشو معرفی شد + عکس

اوپو ظاهرا در حال کار روی اولین گوشی تاشو خود با طراحی صدفی است که گفته می‌شود با قیمتی ارزان‌تر از گلکسی زد فلیپ ۳ راهی بازار خواهد شد.

فناوری ارزان ترین گوشی تاشو معرفی شد + عکس

اوپو کمتر از دو ماه پیش با معرفی گوشی تاشو فایند N به عنوان رقیب گلکسی زد فولد ۳ با طراحی جمع و جورتر، به تیتر اصلی بسیاری از نشریات فناوری تبدیل شد. اکنون به گفته برخی منابع به نظر می‌رسد که این شرکت چینی قصد دارد حضور خود در بازار گوشی‌های تاشو را افزایش دهد و این بار دستگاه جدیدی با طراحی تازه را معرفی خواهد کرد.

اوپو رقیب اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ را روانه بازار می‌کند

«موکول شارما»، یکی از منابع موثق حوزه فناوری گزارش کرده که اوپو در حال کار روی اولین گوشی تاشو صدفی خود است و همچنین ادعا کرده که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه دیگری که در گزارش این منبع گفته شده، به قیمت آن مربوط می‌شود که ظاهرا از گلکسی زد فلیپ ۳ ارزان‌تر است.

گلکسی زد فلیپ ۳ هم اکنون با قیمت ۹۹۹ دلار در بازار ایالات متحده فروخته می‌شود که برای یک گوشی تاشو ارزان است. در واقع این محصول یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های تاشو در اروپا و ایالات متحده محسوب می‌شود. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود گوشی اوپو چه مشخصاتی خواهد داشت و با چه قیمتی راهی بازار می‌شود.

از جمله نقاط ضعف گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ می‌توان به دوربین‌های متوسط و استقامت ناامیدکننده آن اشاره کرد که می‌توان انتظار داشت اوپو از این نکات برای ساخت گوشی خود درس بگیرد.

اوپو فایند N با مشخصاتی مانند نمایشگر داخلی ۷.۱ اینچی و نمایشگر بیرونی ۵.۵ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و با قیمت حدود ۱۲۰۰ دلار راهی بازار شده که همچنان در مقایسه با سایر دستگاه‌ها تاشو ارزان‌تر است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها