|
کدخبر: 237034

قیمت این گوشی جدید تاشو افشا شد + عکس

اخیرا در گزارش دیگری ادعا شده بود که گوشی تاشو گوگل احتمالا با نام «پیکسل نوت‌پد» راهی بازار خواهد شد و قیمتی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد خواهد داشت. اکنون در گزارش جدیدی ادعا شده که غول فناوری برای این گوشی برچسب قیمت حدود ۱۴۰۰ دلار را درنظر گرفته است.

فناوری قیمت این گوشی جدید تاشو افشا شد + عکس

قیمت اعلام شده توسط دو منبع مستقل آشنا با برنامه‌ریزی‌های داخلی گوگل بدست آمده، البته غول موتور جستجوی اینترنتنی می‌تواند در آستانه رونمایی قیمت آن را تغییر دهد.

با این حال اگر گوشی تاشو گوگل با همین قیمت عرضه شود (احتمالا ۱۳۹۹ دلار در ایالات متحده)، بین دو گوشی پیکسل ۶ پرو و پیکسل نوت‌پد تفاوت ۵۰۰ دلاری وجود خواهد داشت. در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار و تاشو سامسونگ نیز، این مقدار ۱۰۰ دلار کمتر از تفاوت بین گلکسی S۲۱ اولترا و زد فولد ۳ است که به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۹۹ و ۱۷۹۹ دلار فروخته می‌شوند.

هرچند در گزارش‌های قبلی اشاره شده بود که این دستگاه ابتدا در ایالات متحده و سپس در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد، اکنون به گفته این منابع شنیده می‌شود که اولین گوشی‌های تاشو گوگل تا پایان سال ۲۰۲۲ وارد بازارهای بین‌المللی خواهند شد.

مشخصات احتمالی گوشی تاشو گوگل

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، می‌دانیم که این پیکسل تاشو بیشتر شبیه به اوپو فایند N خواهد بود تا گلکسی فولد سامسونگ، زیرا احتمالا شاهد دستگاه کوتاه و پهن‌تری خواهیم بود. از طرفی دیگر گفته می‌شود که این دستگاه به تراشه گوگل تنسور مجهز خواهد شد اما گوگل در آن از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN۱ پیکسل ۶ استفاده نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه باید درباره اندروید ۱۲L، سیستم عامل گوگل برای نمایشگرهای بزرگ بدانید هرآنچه باید درباره اندروید ۱۲L، سیستم عامل گوگل برای نمایشگرهای بزرگ بدانید

در عوض، به نظر می‌رسد دوربین اصلی آن سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX۳۶۳ مورد استفاده در پیکسل ۳ یا ۵a خواهد بود، زیرا بسیار باریک‌تر از نمونه موجود در پیکسل ۶ است. در کنار این سنسور هم احتمالا شاهد لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX۳۸۶ خواهیم بود. برای دوربین‌های سلفی نیز انتظار می‌رود از یک جفت سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX۳۵۵ استفاده شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها