|
کدخبر: 236835

زمان دقیق معرفی پرچمدار جدید سامسونگ + عکس

اگرچه سامسونگ بطور رسمی از معرفی نسل بعدی پرچمدارهایش در ماه فوریه خبر داده، اما تاریخ دقیقش را اعلام نکرده. حالا یکی از منابع معتبر بازار با انتشار پوستری که رسمی به نظر می‌رسد، از معرفی سری گلکسی S۲۲ در تاریخ ۲۰ بهمن (۹ فوریه) خبر داده است.

فناوری زمان دقیق معرفی پرچمدار جدید سامسونگ + عکس

در حالی که برخی شایعات به معرفی این خانواده در ۱۹ بهمن اشاره کرده بودند، دیروز گزارشی منتشر شد که به رونمایی از این محصولات در تاریخ ۲۰ بهمن خبر می‌داد. حالا «ایوان بلس»، منبع معتبر حوزه فناوری در توییتی، با انتشار یک پوستر به احتمال معرفی سری گلکسی S۲۲ در تاریخ ۲۰ بهمن قوت بخشیده است.

تاریخ معرفی سری گلکسی S۲۲

معمولا سامسونگ در دعوتنامه‌هایی که برای مراسم‌هایش منتشر می‌کند، بطور غیر مستقیم اطلاعاتی درباره محصولات حاضر در رویداد مدنظر در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. با این حال در پوستری که توسط بلس منتشر شده، چنین چیزی به چشم نمی‌خورد. البته با دقت در این پوستر، می‌توانیم به نکات جالبی پی ببریم.

برای مثال در این پوستر با حرف S درون یک محفظه روبه‌رو هستیم که به نسل جدید سری گلکسی S اشاره دارد. در زیر این محفظه، عبارت «The Epic Standard» به چشم می‌خورد که ظاهرا با دست نوشته شده. همین عبارت می‌تواند نشان‌دهنده پشتیبانی گلکسی S۲۲ اولترا از قلم S Pen و همچنین وجود محل خاص نگهداری آن در بدنه باشد.

سری گلکسی S۲۲

در بخش پایینی این پوستر، تاریخ و ساعت برگزاری رویداد گلکسی آنپکد قرار دارد. سامسونگ چند روز پیش با انتشار یک تیزر کوتاه از معرفی جدیدترین پرچمدارهایش در ماه فوریه خبر داد.

طبق شایعات، در مراسم گلکسی آنپکد تنها با گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ روبه‌رو نمی‌شویم و کره‌ای‌ها از جدیدترین تبلت‌هایشان هم رونمایی خواهند کرد. احتمالا برای اولین بار، در خانواده گلکسی تب شاهد مدل اولترا خواهیم بود. در همین راستا باید منتظر معرفی گلکسی تب S۸ به همراه تب S۸ پلاس و تب S۸ اولترا باشیم.

سامسونگ در روزهای آینده، تاریخ رسمی و دقیق معرفی گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۲ را اعلام خواهد کرد. در حال حاضر سیستم رزرو این گوشی‌ها و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S۸ فعال شده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر