|
کدخبر: 230245

تصاویر رسمی از گلکسی ۲۲ s

تصاویر رسمی گلکسی S۲۲ و گلکسی S۲۲ اولترا سامسونگ فاش شد.

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S خود است. به‌تازگی تصاویر رسمی گلکسی S۲۲ و گلکسی S۲۲ اولترا فاش شده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

سامسونگ امسال هم مانند سال‌های اخیر سه عضو از سری Galaxy S خود را معرفی می‌کند. حالا به لطف ایوان بلس (evleaks@) و ۹۱Mobiles تصاویر رسمی گلکسی S۲۲ و گلکسی S۲۲ اولترا فاش شده است. این تصاویر طراحی تازه این گوشی‌ها را به تصویر می‌کشند.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۲ اولترا

بزرگ‌ترین تغییر را امسال در سری اولترا شاهد هستیم. گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهت غیرقابل انکاری به گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارد. در واقع تصاویر رسمی این گوشی به همراه قلم، نشان می‌دهد که سرانجام سامسونگ سری نوت و اولترا را با یکدیگر ترکیب کرده است. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز، مسی (یا قرمز تیره) و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌بینید گوشه‌های گلکسی S۲۲ اولترا زاویه‌دارتر از همیشه بوده و نمایشگر هم حالا کاملاً مستطیلی است. شاید بتوان گفت تنها تفاوت اصلی نسبت به گلکسی نوت ۲۰، دوربین‌های متفاوت گوشی باشد. چهار دوربین و ماژول فوکوس لیزری حالا در دایره‌های برآمده مجزا در پشت گوشی جا گرفته‌اند. انتظار داریم قلم S-Pen نیز جای خودش را درون بدنه گوشی داشته باشد.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۲

گلکسی S۲۲ و +S۲۲ اما طراحی بسیار شبیه به نسل پیش خود را دارند. سه دوربین این گوشی درست مثل نسل قبل در یک برآمدگی واحد قرار گرفته‌اند. با این‌حال برخی می‌گویند جنس این برآمدی از فلز به شیشه تغییر کرده که نمی‌توان این مورد را از تصاویر تأیید یا تکذیب کرد. همچنین گفته می‌شود برخلاف نسل قبل، حتی نسخه استاندارد گلکسی S۲۲ نیز از بدنه شیشه‌ای استفاده می‌کند.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۲

این دو گوشی قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و صورتی به بازار عرضه شوند. با این‌که تصاویر درز کرده مربوط به گلکسی S۲۲ است اما انتظار داریم نسخه پلاس نیز با همین طراحی روانه بازار شود.

مشخصات فنی احتمالی سری گلکسی S۲۲

انتظار داریم سامسونگ این گوشی‌ها را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اکسینوس ۲۲۰۰ (بسته به منطقه جغرافیایی) عرضه کند. گفته می‌شود گران‌ترین نسخه S۲۲ Ultra به ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. سامسونگ همچنین بهبودهای قابل توجهی در بخش پردازش تصاویر انجام داده و انتظار داریم کیفیت عکس دوربین این سری عالی باشد.

طبق شایعات سری گلکسی S۲۲ سامسونگ قرار است ۱۹ بهمن‌ماه طی مراسمی اختصاصی معرفی شود.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها