|
کدخبر: 226203

حال بد بازار رمز ارزها

به نظر می‌رسد قیمت بیت‌کوین زیر کانال ۴۸هزار دلاری گیر کرده که به باعث شده برخی از تحلیلگران وضعیت بازارها را تا سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲، "متلاطم" توصیف کنند.

فناوری حال بد بازار رمز ارزها

نگرانی‌های تورمی و ترس کلی در مورد آینده اقتصاد جهانی، همچنان به عنوان عاملی برای کاهش قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها عمل می‌کند.

به رغم افزایش مختصر قیمت‌ها در سراسر بازارها پس از جلسه اخیر کمیته بازار آزاد فدرال، که جروم پاول، رییس فدرال رزرو اعلام کرد نرخ بهره فعلا پایین باقی خواهد ماند، احساسات کلی در بازار رمزارز همچنان رو به افول بوده و نشان می‌دهد که ممکن است سال ۲۰۲۱ با روندی نزولی به پایان برسد.

بر اساس گزارش اخیر دلفی دیجیتال، تحلیلگران خاطرنشان کردند که قیمت بیت‌کوین اخیرا به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰روزه خود افت کرده و احتمالا مدتی طول بکشد که این روند برعکس شود.

لازم به ذکر است که در زمان افت قابل توجه بازار در ماه می ۲۰۲۱ نیز وضعیت مشابهی مشاهده شد. همزمان با عقب‌نشینی بازار در ماه می و ضعف اخیر و همچنین شرایط نوسانی بازار، افزایش حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها به چشم می‌خورد. حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها در تاریخ ۱۴سپتامبر به ۵۷میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که میانگین روزانه بین ۱۰ تا ۲۰میلیارد دلار بود.

همچنین، افزایش مشابهی در حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها در طول افت بازار در ماه می مشاهده شد که از این رو، هشدار دلفی دیجیتال در خصوص نوسانی بودن بیت‌کوین و اتریوم در مدت باقی‌مانده سال جاری را به دنبال داشت.

بازار در حال آماده شدن برای یک رالی در سه ماهه نخست ۲۰۲۲

از طرفی، شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال جرویس لبز (Jarvis Labs) نیز انتظارات مشابهی داشت وضعیت بازار را پرتلاطم توصیف کرد. این شرکت بر اساس شواهد موجود اظهار کرد که معامله‌گران خرد، در افت قیمت اخیر خریدهای خود را انجام می‌دهند و سایر نشانه‌ها نیز فرصت‌طلبی نهنگ‌ها را نشان می‌دهد، اما با این حال، تحلیلگران همچنین خاطرنشان کردند که قیمت واقعی دارندگان کوتاه مدت ۵۳هزار دلار است.

در مجموع، جرویس لبز اظهار کرد که اکنون پایین‌ترین قیمت برای بیت‌کوین کانال ۴۲هزار دلاری بوده، اما هشدار داد که باید به زودی کانال ۵۳هزار دلار را بازیابی کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۳۳ تریلیون دلار و میزان تسلط بیت‌کوین ۴۰.۶درصد است.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها