|
کدخبر: 211999

زمان عرضه آیفون ۳ SE اعلام شد + جزئیات

آیفون ۳ SE که اقتصادی‌ترین گوشی آیفون با فناوری ۵G است، احتمالا از قابلیت تشخیص چهره استفاده می‌کند و در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که گوشی جدید iPhone SE با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی خود شباهتش به آیفون ۸ را حفظ می‌کند، اما زمانی که در سال ۲۰۲۲ عرضه شود از فناوری ۵G بهره خواهد بود. اضافه شدن قابلیت ۵G به این گوشی باعث شده که ارزانترین و پرسرعت‌ترین گوشی آیفون از نظر سرعت شبکه باشد. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی هستید، محصول جدید اپل با قیمت ۳۹۹ دلاری گزینه مناسبی خواهد بود. iPhone SE plus نام اصلی این محصول خواهد بود.

آیفون روی محصول دیگری هم به نام iPhone SE ۳ کار می‌کند. به نظر می‌رسد عرضه این تلفن که نسل سوم گوشی‌های اقتصادی اپل محسوب می‌شود تا سال ۲۰۲۴ به عقب افتاده است. آیفون SE ۳ از صفحه نمایشی بین ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی بهره می‌برد و از SE Plus اندازه بزرگتری خواهد داشت.

پشتیبانی از ویژگی رمزگشایی با چهره

با توجه به شایعاتی که در مورد گوشی‌های SE مطرح شده به نظر می‌رسد که با روش‌های دیگری هم می‌توان این تلفن را رمزگشایی کرد و آن هم تشخیص چهره است. گوشی‌های فعلی آیفون به جز نسل قبلی گوشی SE از قابلیت تشخیص چهره بهره‌مند هستند. اضافه کردن این قابلیت به ایفون SE ۳ برای طرفداران اپل بسیار جذاب است چراکه اخیرا در بروزرسانی جدید iOS امکانی برای تشخیص چهره در هنگام استفاده از ماسک صورت نیز در نظر گرفته شده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر