|
کدخبر: 201170

آموزش سئو از پایه تا پیشرفته با بهترین متخصصین سئو

اطلاع از استراتژی‌های فنی سئو برای افزایش ترافیک سایت تنها با آموزش میسر است. شما می‌توانید با آموزش سئو از پایه تا پیشرفته، به یک متخصص در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوی تبدیل شوید.

فناوری آموزش سئو از پایه تا پیشرفته با بهترین متخصصین سئو

درست است که مطالعه مقالات و کتاب های مربوط به سئو می‌تواند به آگاهی بیشتر در این زمینه کمک کند اما برای غرق در دنیای سئو، باید دوره‌های حرفه‌ای را زیر نظر متخصص سئو بگذرانید؛ اما چرا آموزش سئو مهم است؟ و چطور می‌توان بهترین مرکز آموزش سئو را پیدا کرد؟

چرا آموزش سئو باید تحت نظر متخصصین سئو مهم انجام شود؟

تخمین زده می‌شود که روزانه حداقل ۳۲۴ میلیون نفر از موتورهای جستجو برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می‌کنند. در این میان، موتورهای جستجو تصمیم می‌گیرند که هنگام جستجو ابتدا کدام وبسایت‌ها را نمایش دهند. اینجا یک سؤال پیش می‌آید: «آیا خوب نیست که وبسایت شما در بالای لیست قرار گیرد؟ این امکان از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو وجود دارد. با آموزش صحیح سئو می توانید در این راه موفقیت بسیاری کسب کنید.

قبل از شروع آموزش سئو، ابتدا باید بدانید سئو چیست. سئو اصولاً به معنی بهینه سازی وبسایت براساس الگوریتم‌های گوگل و نیازهای کاربران در نتایج جستجو گوگل است. وقتی شخصی کلمه کلیدی را در نوار جستجو گوگل تایپ کرده و جستجو را آغاز می‌کند، نتایج حاصله از چندین وبسایت در صفحات مختلف دیده می‌شوند. وب سایت‌های برتر همیشه در صفحه اول لیست می‌شوند. بنابراین، احتمال کلیک روی وبسایت های صفحه اول بالاتر است.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز به آموزش سئو توسط متخصصین این حوزه است. متخصصین سئو با داشتن تجربه در این حوزه می‌توانند زیر و بَم کار را به افراد آموزش دهند. فرق یادگیری سئو توسط متخصصین با راه‌های دیگر آموزشی مانند خواندن مقالات یا شرکت در سمینارها، در این است که شما رابطه رودرویی یا متخصص دارید و او می‌تواند برنامه آموزشی و مشاور‌ه‌ای اثربخشی را برای شما برنامه ریزی کند.

متخصص سئو نقاط ضعف و قوت وبسایت را می‌داند و بر این اساس می‌تواند بهترین استراتژی را ارائه دهد. متخصصین سئو اغلب تحت دوره‌های آموزشی مختلف کار می‌کنند. اکثر این دوره‌ها اصول سئو را آموزش می‌دهند. شما با گذراندن این دوره می‌توانید به عنوان یک سئوکار حرفه‌ای وارد بازار کار شوید یا اگر صاحب یک کسب و کار هستید، وبسایت خود را برای جذب کاربران زیادی بهینه کنید.

چه مواردی در آموزش سئو ارائه می‌شوند؟

برخی از زمینه‌های پوشش داده شده در این دوره آموزش سئو به شرح زیر هستند:

سئوی داخلی

بخش مهمی از بهینه سازی موتورهای جستجو، سئوی داخلی است که در آن با جنبه‌های توسعه یک وبسایت از طریق تولید محتوای ارگانیک، ساختار مناسب URL‌ها، آلت عکس، چگالی کلمات کلیدی، حجم صفحات سایت و غیره آشنا می‌شوید. برای اعمال الگوریتم‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو، بهینه سازی صفحات وبسایت براساس سئوی داخلی باید به درستی انجام شوند. در این بخش در مورد سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری آموزش های لازم ارائه می‌شود.

سئوی خارجی

سئوی خارجی به موردی اشاره دارد که به گوگل و دیگر موتورهای جستجو کمک می‌کند وبسایت شما را در بین چندین وبسایت دیگر در عرصه رقابتی در موتورهای جستجو پیدا کنند. تنها از طریق سئو خارجی است که کاربران علاقه مند و مشتریان احتمالی، وبسایت شما را از طریق جستجوهای عمومی پیدا می‌کنند. سئوی خارجی می‌تواند در قالب ارائه رپرتاژ یا حضور در شبکه‌های اجتماعی باشد.

تحقیقات کلمه کلیدی

تحقیقات کلمه کلیدی یا کیورد ریسرچ یک بخش مهم از سئو وبسایت است. در این قسمت شما باید نحوۀ پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارهای مختلف آموزش می‌بینید. این بخش از این جهت مهم است که می‌توان صفحات وبسایت را براساس کلمات کلیدی هدف بهینه کرد. برای مثال، کسب و کاری که در حوزه فروش تردمیل فعال است، باید روی کلمات کلیدی مانند تردمیل، قیمت تردمیل، خرید تردمیل، فروش تردمیل، بهترین مارک تردمیل و غیره وبسایت خود را بهینه کند. برای پیدا کردن کلمات کلیدی، راه‌های زیادی وجود دارند.

ابزارهای آنالیز

این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا وبسایت‌ها را از نظر تعداد بازدید، اثربخشی تلاش‌های سئو، کمپین‌های تبلیغاتی و غیره بررسی کنید. برای مثال، در دوره آموزش سرچ کنسول مواردی مانند تعداد بازدید، رتبه صفحات مختلف، مقدار CTR (نرخ کلیک بر مشاهده)، ایندکس شدن صفحات، مشکلات مربوط به لینک سازی و غیره آموزش داده می‌شوند. ابزارهای آنالیز دید واقعی به شما در مورد نحوۀ کارکردتان ارائه می‌دهد.

برخی دیگر مواردی که در حوزه سئو آموزش داده می‌شوند عبارتند از:

·      بررسی ساختار سایت

·      بررسی رقبای بازار

·      لینک سازی داخلی و خارجی

·      پنالتی سایت و جریمه گوگل

·      معرفی و بررسی الگوریتم‌های گوگل

·      سئوی تکنیکال و سئوی محلی

·      بهینه سازی فایل Robots.txt

·      واکنش گرا بودن سایت

·      سئو و ساختار وبسایت‌های فروشگاهی

بهترین جا برای آموزش سئو کجاست؟

دوره آموزش سئو همه چیز درباره بهینه سازی صفحات وبسایت برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو است. آموزش سئو همه چیز درباره هدایت یادگیری ترافیک رایگان به وب سایت‌هاست. بنابراین هر صاحب کسب و کاری (فردی یا شرکتی) به یک متخصص سئو برای آموزش نیاز دارد.

از این رو، ما دوره‌های آموزشی مجموعه سئولب را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با بکارگیری متخصصین با سابقه در حوزه سئو و ارائه دوره‌های متنوع، توانسته به قطب بزرگ آموزش سئو در کشور تبدیل شود. دانش شما در هر اندازه‌ای که باشد، سئولب اینجاست تا کلیه مسائل مربوط به سئو را در قالب آموزش و مشاوره ارائه دهد. سئولب شما را به یک متخصص سئو تبدیل می‌کند!

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها