|
کدخبر: 202606

چند ویژگی جذاب آیفون ۱۳ اپل که در آیفون ۱۲ وجود ندارد

فناوری چند ویژگی جذاب آیفون ۱۳ اپل که در آیفون ۱۲ وجود ندارد

بالاخره پس از مدت ها انتظار، شرکت اپل از جدیدترین پرچمداران خود با عنوان آیفون های سری ۱۳ رونمایی کرد، هرچند از نظر ظاهری این سری از پرچمداران شرکت اپل، تفاوت چشمگیری با سری قبلی ندارند اما ویژگی های بسیار جذابی به آن ها اضافه شده است که قصد داریم در این مقاله به معرفی آن ها بپردازیم.

پیش از پرداختن به این ویژگی های جذاب، خوب است بدانید، آیدی تاپ (idtop.ir) از مطرح ترین سایت هایی است که همچون سایت های زومیت، دیجیاتو و تکنا در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد. در این سایت امکان خرید اپل آیدی ارزان با قیمت تنها ۱۷ هزار تومان برای شما مهیا شده است. ضمن اینکه در سایت آیدی تاپ دات آی آر می توانید قیمت روزانه گوشی های موبایل آیفون و سامسونگ را پیگیری کنید و در نمودار قیمت، نوسانات بازار را مشاهده نمایید.

آیفون-۱۳

 

حافظه ۱ ترابایتی

علاقه مندان به حوزه تکنولوژی و موبایل قطعاً به خاطر دارند که آیفون های نسلی قبلی با حافظه بسیار کم ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شدند، اما حالا به لطف پیشرفت روز افزون تکنولوژی هر سال حافظه داخلی پایه ای که شرکت اپل برای پرچمداران خود درنظر می گیرد رو به افزایش است. به عنوان مثال سال گذشته حافظه پایه ی آیفون های ۱۲ و ۱۲ مینی برابر با ۶۴ گیگابایت بود اما امسال نه تنها این حافظه برای آیفون های ۱۳ و ۱۳ مینی به ۱۲۸ گیگ ارتقاء پیدا کرده است بلکه نسخه ۱ ترابایتی نیز به مدل های پرو و پرومکس آمده است.

نرخ تازه سازی صفحه نمایش

یکی از ویژگی های جذاب آیفون های سری ۱۳، ویژگی ProMotion است. این ویژگی که تا پیش این فقط در آیپد پرو وجود داشت اکنون به آیفون های نسخه پرو و پرومکس سری ۱۳ آمده تا با افزایش نرخ تازه سازی یا رفرش ریت صفحه نمایش از ۶۰ به ۱۲۰ هرتز، یک صفحه نمایش بسیار نرم و روان را در اختیار کاربران قرار دهد. این ویژگی به شما کمک می کند به طور کاملاً خودکار از نرخ تازه سازی تنظیم شده ای برای هر بخش نهایت بهره را ببرید تا اینگونه در مصرف باتری نیز صرفه جویی شده باشد.

آیفون--۱۳

 

باتری

شاید تنها نقطه ضعف آیفون ها باتری آن ها باشد، اپل ادعا می کند که باتری در آیفون های سری ۱۳ نسبت به سری ۱۲ افزایش و پیشرفت نسبتاً خوبی داشته است. البته این میزان در هر مدل متفاوت است، به عنوان مثال باتری در آیفون ۱۲ مینی با ظرفیت ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعت به ۲۴۰۶ میلی آمپر ساعت در آیفون ۱۳ مینی افزایش پیدا کرده است.

فیلمبرداری سینمایی

سنسور اولترا واید جدید آیفون ۱۳ پرو که از فوکوس خودکار نیز بهره می برد، برای نخستین بار عکاسی ماکرو را نیز ارائه می کند. این قابلیت در کنار زوم اپتیکال ۳ برابری و ضبط تصاویر سینمایی با قابلیت پرتره از طریق ویژگی ProRes از ویژگی های بسیار جذاب آیفون های ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس هستند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها