|
کدخبر: 200529

وزیر ارتباطات آنلاین ترین فرد در فضای مجازی

زارع پور با تاکید بر اینکه اهل شبکه‌های اجتماعی است و «از او آنلاین‌تر کسی وجود ندارد» گفت: «منتها قرار نیست من کامنت بخوانم و کامنت جواب بدهم.»

فناوری وزیر ارتباطات آنلاین ترین فرد در فضای مجازی

«عیسی زارع پور» در جمع مدیران استارتاپی و شرکت‌های فناورانه به انتقاداتی که از سوی کاربران نسبت به نوع ارتباط او با مردم شده پاسخ داد. چندی پیش عیسی زارع پور با حضور در یک برنامه تلویزیونی شماره پیامکی را برای ارتباط مردمی خود با آحاد ملت ایران اعلام کرده بود و تاکید کرده بود که در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد. او در جلسه‌ای که روز گذشته با مدیران استارتاپی کشور داشته ضمن اشاره به برخی انتقادات که از سوی کاربران درباره این موضوع شده، دلایل خود را درباره اعلام یک شماره موبایل برای ارتباط مردمی بیان کرده است.

زارع پور با تاکید بر اینکه اهل شبکه‌های اجتماعی است و «از او آنلاین‌تر کسی وجود ندارد» گفت: «منتها قرار نیست من کامنت بخوانم و کامنت جواب بدهم.» زارع پور با اشاره به قوانین کشور ایران در مورد فیلترینگ و ممنوع بودن برخی شبکه‌های اجتماعی در کشور اعلام کرد که حضور در این پلتفرم‌ها برای او یک خط قرمز است که «قرار نیست هیچ وقت در آنها حضور پیدا کند.» او حضور خود در این شبکه‌های اجتماعی منوط به این موضوع دانست که «هرگاه این شبکه‌های اجتماعی برای همه مردم در دسترس بود، من هم در آنها حضور خواهم داشت.»

زارع پور می‌گوید عهده‌دار یک حوزه تخصصی شده و قصد دارد تا شبانه روزی برای حل مشکلات مردم در این حوزه تلاش کند و در این راه از جوانان نخبه کشور نیز بهره‌مند خواهد شد: «لازمه این موضوع تمرکز است و اگر ۲۴ ساعت در شبکه‌های اجتماعی باشم نمی‌توانم تمرکز داشته باشم و دغدغه معقولی نیست. راه‌های ارتباطی متعددی برای مردم اعلام شده که از طریق آنها با مردم در ارتباط خواهم بود و این مسیر را نیز توسعه خواهم داد.»

وزارت ارتباطات در دوره جدید خود چند راه ارتباطی از جمله راه ارتباط پیامکی را برای ارتباط مردمی با وزیر ارتباطات اعلام کرده است. شماره موبایل ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ میزبان پیامک‌های مردمی خواهد بود و همچنین سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۹۵ نیز قرار است راه ارتباطی دیگر مردم با این وزارتخانه باشد.

گفتنی است وزیر ارتباطات دوره قبلی با حضور گسترده خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر باعث به وجود آمدن انتقاداتی از سوی برخی مسئولین حاکمیتی نسبت به عملکرد خود شده بود. به نظر می‌رسد در حال حاضر وزیر ارتباطات دولت جدید قصد حضور در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط مستقیم از طریق این بسترها را ندارد.

 

منبع: دیجیباتو

ارسال نظر