|
کدخبر: 195678

اختصاصی گسترش نیوز:

بهترین هدست های بازی در ۲۰۲۱ + قیمت

بهترین هدست و هدفون های بازی می توانند یک بازی ویدیویی را از یک حواس پرتی سرگرم کننده به یک تجربه همه جانبه تبدیل کنند.

فناوری بهترین هدست های بازی در ۲۰۲۱ + قیمت

هدفون های ارزان قیمت ممکن است از نظر فنی صدای بازی را پخش کنند اما یک هدست بازی عالی می تواند صداهای مهم را برجسته کند، موسیقی غنی ارائه دهد و به شما این امکان را دهد تا با میکروفون با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید.

حتی اگر از قبل یک جفت بلندگوی خوب دارید، یک هدست بازی می تواند ارزش خود را با اجازه دادن به شما برای بازی دیر شب و بدون بیدار کردن دیگر اعضای خانواده، ثابت کند.

اکثر هدست های برند معروف، صدای خوبی ارائه می دهند و از امکانات مناسبی برخوردارند ولی از همه آنها فقط به بعضی ها می توان لقب بهرین هدست را داد.

هدست۱

در ادامه بهترین هدست های مخصوص بازی آورده شده است.

۱. SteelSeries Arctis ۷P/۷X

قیمت: ۶،۲۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست

سازگاری: PC ، PS۵ ، PS۴ ، Xbox Series X/S ، Xbox One ، Switch ، Android

درایورها: ۴۰ میلی متر

پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز - ۲۰ کیلوهرتز

بی سیم: بله

+تقریباً با هر سیستم کار می کند

+صدای بازی عالی

+تناسب راحت

-کیفیت موسیقی می تواند بهتر باشد

SteelSeries Arctis ۷P/۷X بهترین هدست بازی است که صدای عالی، عملکرد بی سیم ثابت و طراحی راحت و جذاب را ارائه می دهد. هدست شما با اتصال بی سیم ۲.۴ گیگاهرتز صدا را بدون هیچ گونه تاخیر و تداخل پخش می کند. همچنین به لطف دانگل USB-C و آداپتور USB-A، می توانید از عملکرد بی سیم با هر سیستمی، از PS۵ گرفته تا نینتندو و حتی با تلفن Android استفاده کنید.

Arctis ۷P/۷X با ظاهری شیک، مطیع و انواع سیاه و سفید، هدست گیمینگ کمیابی است که واقعاً می خواهید از آن به عنوان هدفون روزانه خود استفاده کنید.

۲. Razer Blackshark V۲

قیمت: ۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۲

سازگاری: PC ، PS۵ ، PS۴ ، Switch ، Xbox One

درایورها: ۵۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۱۲ هرتز - ۲۸ کیلوهرتز

بی سیم: ندارد

+صدای عالی

+گوشواره راحت

+پروفایل THX

-ممکن سایز مناسب سر شما نباشد

Razer Blackshark V۲ احتمالاً بهترین هدست ساخته شده توسط Razer است. این هدست سیمی میان رده، به لطف پروفایل های خلاقانه THX صدای فوق العاده ای را برای بازی و موسیقی ارائه می دهد. این شرکت مشهور در واقعی جلوه دادن و ظرافت صدای فراگیر با Blackshark V۲ شاهکار کرده است. مخصوصاً برای بازی های Apex Legends و Sekiro: Shadows Die Twice ، که پروفایل بهینه شده خود را دارند.

بر خلاف برخی از هدست های بزرگتر Razer ، Blackshark V۲ بسیار براق و راحت است که حمل و نقل آن را آسان می کند. با این حال، اندازه و سایز آن به سر همه نمی خورد و حرکت نرم افزار Razer در برخی مواقع خسته کننده است. با این وجود، Blackshark V۲ با قیمتی نسبتا مناسب، ارزش خرید بالایی دارد.

۳. Logitech G Pro X

قیمت: ۵،۷۸۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۳

سازگاری: PC ، PS۵ ، PS۴ ، Xbox One ، Switch

درایورها: Hybrid mesh Pro -G ۵۰mm

پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز - ۲۰ کیلو هرتز

بی سیم: ندارد

+کیفیت صدای عالی

+همه کاره

+ساخت راحت

-به راحتی قابل حمل نیست

Logitech G Pro X عملکرد درجه یک و منحصر به فردی را ارائه می دهد. طراحی این هدست به دلیل داشتن هدبند انعطاف پذیر و گزینه های فوق العاده راحت فوم و گوشواره چرمی، خود را از رقبا متمایز می کند. فقط راحت بودن یک محصول برای پیشنهاد آن به عنوان یکی از بهترین هدست های بازی کافی نیست و مسلماً کیفیت بالای این دستگاه باعث شده که Logitech G Pro X در لیست بهترین ها قرار بگیرد.

Go Pro X صدای غنی و جهت را دقیق ارائه می دهد. این همچنین اولین هدست بازی است که از میکروفون آبی داخلی بهره می برد که امکان گفتگوی صوتی فوق العاده ای را فراهم می کند.

۴. SteelSeries Arctis Pro + GameDAC

قیمت: ۹،۵۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۴

سازگاری: PS۴ ، PC (با GameDAC) ، Xbox One ، Switch ، تلفن همراه (آنالوگ)

درایورها: ۴۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۱۰ هرتز - ۴۰ کیلوهرتز

بی سیم: ندارد

+طراحی و راحتی فوق العاده

+پشتیبانی صوتی Hi-Res

+کیفیت صدای عالی

-گران

همانطور که از نامش مشخص است، این هدست شامل DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) است که به آن اجازه می دهد تا صدای با وضوح بالا ۹۶ کیلوهرتز/۲۴ بیت را ارائه دهد

Arctis Pro برای فایل های صوتی با وضوح، عالی به نظر می رسد و در مورد بازی ها به طور خاص بلندتر و واضح تر از خط سنتی Arctis است. در کل Arctis Pro + GameDAC یکی از بهترین ترکیب های هدست گیمینگ موجود است. اگر از قبل یک جفت هدفون دارید که واقعاً دوست دارید با آن کار کنید، می توانید GameDAC را جداگانه خریداری کنید.

۵. HyperX Cloud Stinger

قیمت: ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۵

سازگاری: PS، PS۵، PS۴، Xbox Series X/S، Xbox One، Switch، mobile

درایورها: ۵۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۱۸ هرتز - ۲۳ کیلوهرتز

بی سیم: ندارد

+طراحی بسیار راحت

+کنترل های دستی

+قیمت مقرون به صرفه

-صدا در محدوده های بالاتر منفجر می شود

HyperX Cloud Stinger ثابت می کند که هنگام صرف بودجه محدود، مجبور نیستید که راحتی را قربانی کنید. مجموعه قاب مستحکم، سبک و گوشواره های نرم و چرم مصنوعی یکی از بهترین هدست های بازی ساخته شده را ایجاد می کند. بدون شک پیدا کردن یک تناسب راحت از مهمترین چیز هایی است که می توانید در یک هدست بازی جستجو کنید و Cloud Stinger در این زمینه پرچمش بالا است.

Stinger کیفیت صوتی بسیار خوبی را ارائه می دهد. اگر به دنبال صدای خوبو راحتی استفاده با قیمتی منطقی هستید، استینگر انتخاب فوق العاده ای است.

۶. Corsair Virtuoso RGB Wireless XT

قیمت: ۷،۹۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۶

سازگاری: PC ، PS۴ ، PS۵ ، Xbox One ، Xbox Series X/S ، Switch (دستی) ، تلفن همراه

درایورها: ۵۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز - ۴۰ کیلوهرتز

بی سیم: بله

+کیفیت صدای عالی

+پوشیدن راحت است

+بلوتوث ، USB و اتصال ۳.۵ میلی متری

-قیمت بالا

-عمر باتری لاکلاستر

Corsair Virtuoso RGB Wireless XT یکی از بهترین هدست های بازی است که Corsair تا به حال ساخته است. این هدست نه تنها بسیار راحت است بلکه کیفیت صدای خیلی خوبی را هم ارائه می دهد. این دستگاه به رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن و همچنین دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون های هوشمند وصل می شود. می توانید آن را از طریق کابل صوتی ۳.۵ میلی متری به سوئیچ ، کنترل Xbox یا سیستم قدیمی تر متصل کنید. کارهای بسیار کمی وجود دارد که Virtuoso RGB Wireless XT نمی تواند انجام دهد.

مسلماً، همه این قابلیت ها ارزان نیست. Virtuoso RGB Wireless XT یکی از گران ترین هدست های بازی این لیت است که مدل های مختلفش، قیمت های متفاوتی دارد. عمر باتری نسبت به هزینه ای که می کنید زیاد نیست و می توانست که بیشتر باشد. با این وجود ، قبل از هر چیز ، یک هدست بازی باید راحت پوشیده شود و صدایی عالی ارائه دهد و Virtuoso RGB Wireless XT در هر دو مورد موفق است.

۷. هدست بی سیم ایکس باکس

قیمت:‌۳،۹۵۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۷

سازگاری: Xbox Series X/S ، Xbox One ، PC ، تلفن همراه

درایورها: ۴۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز - ۲۰ کیلوهرتز

بی سیم: بله

+کیفیت صدای خوب

+جفت شدن آسان

-سختی برای تناسب اندام خوب

هدست بی سیم Xbox دقیقاً همان چیزی است که از نامش پیداست: یک هدست بی سیم که به ویژه با کنسول های Xbox کار می کند. اگر ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان یا رایانه Windows ۱۰ با آداپتور کنترلر ایکس باکس دارید، این هدست می تواند با یک روش جفت شدن ساده صدایی فوق العاده ارائه دهد. علاوه بر آن، هدست بی سیم Xbox از بلوتوث نیز پشتیبانی می کند یعنی اینکه هنگام بازی می توانید به موسیقی گوش دهید یا با تلفن خود تماس بگیرید.

هدست بی سیم Xbox برخلاف برخی از رقبای خود، اصلاً با PS۵ یا Switch کار نمی کند، این بدان معناست که برای گیمرهایی که دارای چندین کنسول هستند، انتخاب مناسبی نیست.

۸. Razer Kaira Pro

قیمت: ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۸

سازگاری: Xbox Series X/S ، Xbox One ، PC ، تلفن همراه

درایورها: ۵۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز - ۲۰ کیلوهرتز

بی سیم: بله

+فوق العاده راحت

+صدای خوب

+ایده آل برای کنسول های Xbox

-ناراحتی های بلوتوثی

Razer Kaira Pro که در کنار Xbox Series X ظاهر می شود، یکی از بهترین هدست های بازی برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت است. این هدست بی سیم براق و سبک وزن همراه با کنسول های Xbox درست در جعبه جفت می شود. اما به لطف قابلیت های بلوتوث داخلی، می توانید از آن در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه نیز استفاده کنید. Kaira Pro بسیار گران نیست و کیفیت صدا بسیار عالی ای دارد.

ظاهراً روند جفت شدن بلوتوث به اندازه ای که باید بی عیب و نقص نیست. اما اگر Xbox Series X ، Xbox Series S یا Xbox One دارید ، این یکی از راحت ترین و بصری ترین لوازم جانبی موجود در حال حاضر است.

۹. SteelSeries Arctis ۱ Wireless

قیمت: ۳،۲۵۰،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۹

سازگاری: PC، PS۵، PS۴، Switch، Mobile (USB -C wireless)، Xbox One (سیمی)

درایورها: ۴۰ میلی متر

پاسخ فرکانس: ۲۰ هرتز - ۲۰ کیلو هرتز

بی سیم: بله

+اتصال بی سیم عالی

+سازگاری تقریباً با همه چیز

+صدای مناسب برای بازی و موسیقی

-فاقد سربند الاستیک

- سازگاری با iOS ندارد

عملکرد بی سیم خیلی خوبی در این هدست قابل مشاهده است.

SteelSeries ۱ Arctis Wireless به لطف دانگل USB-C با سرعت بالا و گسسته، به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه پیچیدگی یا تداخل پیچیده، از صدای بی سیم بازی نینتندو سوییچ، تلفن Android ، PS۴ یا رایانه بازی خود لذت ببرید.

این هدست از یک میکروفون متحرک برخوردار است که آن را برای انجام برخی بازی های Switch در حال حرکت عالی می کند. همچنین دارای همان درایورهای قدرتمند و میکروفون واضح ClearCast مانند هدست های رده بالاتر SteelSeries است که به شما امکان می دهد در بازی غرق شوید و با اطمینان در بازی های رقابتی شرکت کنید.

۱۰. HyperX Cloud Alpha

قیمت: ۵،۵۵۴،۰۰۰ تومان

بهترین-هدست۱۰

سازگاری: PC ، PS۴ ، PS۵ ، Xbox One ، سوئیچ ، تلفن همراه

درایورها: ۵۰ میلی متر دو اتاق

پاسخ فرکانس: ۱۳ هرتز - ۲۷ کیلوهرتز

بی سیم: ندارد

+طراحی شیک و درجه یک

+لیوان گوش نرم و دلپذیر

+کیفیت صوتی چشمگیر

-میکروفون سر و صدا را بلند می کند

طراحی ممتاز این هدست به لطف قاب فلزی محکم، رنگ مشکی قرمز و مشکی و برخی از راحت ترین گوشواره های چرمی پس از HyperX Cloud II Wireless باعث بودن آن در این لیست شده است. HyperX Cloud Alpha هدستی است که می توانید با خود به هر جایی حمل کنید و تقریباً به هر سیستمی متصل شوید، بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید.

درایورها اختصاصی Alpha صدای بسیار خوبی را ارائه می دهند. آلفا با داشتن راحتی در سطح جهانی، صدای چشمگیر و مجموعه ای از کابل ها برای استفاده در هر پلتفرمی واقعاً برای هر نیازی جوابگو است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها