|
کدخبر: 194675

این قابلیت از آیفون ۱۳حذف شد!

شرکت اپل اعلام کرد در سری جدید مدل‌های ارائه شده گوشی آیفون امسال Touch ID را نخواهد داشت.

فناوری این قابلیت از آیفون ۱۳حذف شد!

در حالی که تنها چند هفته به معرفی نسل بعدی سری آیفون‌های اپل باقی مانده است، جزئیات بیشتر در مورد ترکیب آیفون ۱۳ همچنان در فضای مجازی منتشر می‌شود. در آخرین خبرها، جزئیات مربوط به iPhone با Touch ID را فاش شد.

خبر‌ها از این حکایت دارد که اپل امسال iPhone ۱۳ با حسگر اثر انگشت یا Touch ID را روی صفحه نمایش نمی‌دهد. این غول فناوری "هدف بلند مدت" دارد و به برنامه اضافه کردن Face ID در صفحه نمایش فکر می‌کند. به نظر می‌رسد که این شرکت به اضافه کردن Face ID اصرار دارد چرا که تعهد بلندمدتی به این فناوری دارد، اما این احتمال وجود دارد که آیفون‌ها Touch ID را دریافت کنند حتی برای مدل‌های رده پایین این برند، اما امسال این اتفاق نمی‌افتد.

از طرف دیگر، این شرکت می‌تواند برای مدل‌های رده بالا یک Face ID در صفحه ارائه دهد در حالی که مدل‌های رده پایین می‌توانند دارای خانه‌های Touch ID در داخل صفحه نمایش باشند. انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۳ اپل با بریدگی کمی کوچکتر عرضه شود و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz در نسخه‌های Pro داشته باشد. همچنین که این بار این شرکت یک مدل حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز ارائه می‌دهد.

همچنین ادعا می‌شود که از mmWave ۵G برای کشور‌های خارج از آمریکا پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها دارای مدار داخلی برای صرفه جویی در فضا هستند که به شرکت اجازه می‌دهد باتری بزرگتری در داخل دستگاه ارائه دهد. در گزارشی که اخیر نتشر شد ادعا می‌شود که آیفون‌های جدید با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شوند که اندکی از شارژ فعلی که ۲۲ واتی بوده ارتقا یافته است. همچنین با اسکنر LiDAR عرضه شود.

اپل امسال آیفون عرضه نمی‌کند!

سری گوشی‌های پرچمدار آینده اپل با ارتقاء سخت افزاری قابل توجهی همراه خواهد بود. این دستگاه به چیپست A۱۵ Bionic سریع‌تر و کارآمدتر اشاره می‌کند که با استفاده از فرایند ۵ نانومتر+ TSMC تولید شده است. تا کنون، اپل تاریخ عرضه این سری آیفون را اعلام نکرده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها می‌توانند در هفته سوم سپتامبر رسمی شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها