|
کدخبر: 187415

این ویژگی آیفون ۱۳ را جذاب تر می کند

گزارش ها حاکی از آن است که آیفون ۱۳ ممکن است از حالت همیشه روشن اپل واچ برخوردار باشد.

مارک گورمن که به بلومبرگ منتسب است در خبرنامه روز یکشنبه خود می‌گوید که مجموعه گوشی‌های هوشمند امسال اپل، که احتمالاً آیفون ۱۳ نامیده می‌شوند، قابلیتی دارند که همیشه در حالت روشن قرار خواهند گرفت.

افزایش نرخ تازه سازی آیفون های جدید اپل

انتظار می‌رفت غول کوپرتینو سال گذشته نرخ تازه سازی بالاتری را برای گوشی‌های هوشمند آیفون به ارمغان بیاورد، اما گفته می‌شود که این ایده را به دلیل نگرانی در مورد عمر باتری‌ها کنار گذاشته است. اما امسال احتمالاً این شرکت از فناوری LTPO (اکسید پلی کریستالی دمای پایین) شرکت سامسونگ برای فعال کردن نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در نسخه پرو آیفون استفاده خواهد کرد.

از طرف دیگر باید انتظار استفاده اپل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برای گوشی‌های آیفون را نیز داشته باشیم. همانطور که احتمالا می‌دانید، چند نسل اخیر اپل واچ از این ویژگی بهره می‌برند. در این حالت روشنایی نمایشگر تا حد زیادی پایین می‌آید و به لطف نرخ تازه سازی متغیر، به کمک این قابلیت باتری بسیار کمتری مصرف می‌شود.

ارائه آیفون ۱۳ با قابلیت همیشه در حالت روشن

البته احتمالا گوشی‌های آینده آیفون ۱۳ از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته باشند. سال قبل سری آیفون ۱۲ با لبه‌های تخت معرفی شدند و امسال نیز اپل برای آیفون‌های جدید تا حد زیادی از طراحی این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید به دلیل داشتن باتری‌های بزرگ‌تر و صفحه نمایش‌های پیشرفته تر، اندکی ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند. در هر صورت تا حدود دو ماه آینده که این گوشی‌ها معرفی می‌شوند، بدون شک اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش خواهد شد.

همچنین خبر تأیید شده دیگری دریافت کردیم که می‌گوید آیفون ۱۳ پرو در مقایسه با گوشی هوشمند آیفون ۱۲ پرو، با رشد فضای تصویربرداری در پشت گوشی، تنظیمات بهتری در بخش دوربین خواهد داشت. یک محافظ برای مدل جدید که روی مدل فعلی قرار گرفته به وضوح این تفاوت را نشان می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر