|
کدخبر: 194264

گوگل تولید گوشی را متوقف کرد؟

گوگل تأیید کرده است تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل ۴ ای 5G و پیکسل ۵ به‌زودی متوقف خواهد شد.

فناوری گوگل تولید گوشی را متوقف کرد؟

اگر از طرفداران گوگل باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که این شرکت بی‌سروصدا تولید نسل‌‌های قبلی پیکسل را متوقف کرده است. معرفی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو که قرار است در هفته‌های آتی اتفاق بیفتد، گامی منطقی و درست برای ادامه مسیر این شرکت در تولید گوشی‌ هوشمند و ایجاد فضا برای رونمایی دستگاه‌های جدید به شمار می‌آید. گوگل پیکسل ۵ ای که اخیراً عرضه شده است، باید در این مسیر یک عامل تعیین‌کننده باشد.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، یکی از سخنگویان این غول فناوری به دیجیتال ترندز گفت فروشگاه گوگل فروش پیکسل ۴ ای 5G و پیکسل ۵ را تا اتمام موجودی ادامه خواهد داد. در ایالات متحده آمریکا، پیکسل ۴ ای 5G و پیکسل ۵ گوگل در انبار موجود نیست. البته طبق بیانیه‌ای که به این خبرگزاری ارائه شده است، باید دستگاه‌های بیشتری در راه باشند.

سخنگوی گوگل درباره این مسئله گفت:

با پیش‌بینی‌های فعلی ما، انتظار می‌رود در هفته‌های آتی پیکسل ۴ ای 5G و پیکسل ۵ در فروشگاه گوگل ایالات متحده آمریکا به اتمام برسند. پیکسل ۵ ای 5G یک گزینه عالی برای مشتریان است و ارتقا سخت‌افزاری ارزشمندی در مقایسه با پیکسل ۴ ای 5G ارائه می‌دهد و قیمت مناسبی دارد.

بر اساس گزارش منتشرشده، این امر در مورد بازارهای خارج از ایالات متحده آمریکا که گوگل به‌طور رسمی گوشی‌های پیکسل  را در آن به فروش می‌رساند نیز صدق می‌کند. البته گوگل پیکسل ۴ ای به‌عنوان یکی از دستگاه‌های دارای قیمت مناسب این خانواده در خط فروش باقی خواهد ماند.

منبع: زومیت

ارسال نظر