|
کدخبر: 194044

افشاگری درباره گوشی جدید شیائومی

افشاگری از حضور تراشه‌ی رده‌بالای کوالکام در سری ردمی K۵۰ خبر می‌دهد. ظاهراً مدل پایه‌ی این خانواده قرار است به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشد.

فناوری افشاگری درباره گوشی جدید شیائومی

ردمی سال گذشته‌ی میلادی رده‌بالاترین گوشی‌های خود را در قالب خانواده‌ی کی ۴۰ به بازار عرضه کرد که شامل ردمی کی ۴۰، ردمی کی ۴۰ پرو، ردمی کی ۴۰ پرو پلاس و ردمی کی ۴۰ گیمینگ ادیشن هستند. آن‌طور که Gizmochina می‌نویسد، انتظار می‌رود در فصل اول سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی مدل بعدی آنها در قالب خانواده‌ی ردمی کی ۵۰ باشیم.

درحالی‌که چندین ماه تا عرضه‌ی رسمی سری ردمی K۵۰ زمان باقی مانده، از همین حالا جزییات اولیه‌ی مربوط به این گوشی‌ها در فضای آنلاین رؤیت شده است. جدیدترین خبر منتشرشده، به تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی‌های ردمی اشاره دارد.

افشاگری چینی می‌گوید کوالکام وظیفه‌ی تأمین پردازنده‌ی سری ردمی K۵۰ را بر عهده گرفته است. به ادعای او، اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۸۹۵ قرار است قدرت موردنیاز سری ردمی K۵۰ را تأمین کنند.

نحوه‌ی جمله‌بندی پست افشاگر چینی در ویبو ما را به این نتیجه می‌رساند که او مشغول صحبت در مورد مدل جدید ردمی کی ۴۰، ردمی کی ۴۰ پرو و ردمی کی ۴۰ پرو پلاس است. به‌ غیر از ردمی K۵۰ که قرار است به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود، به‌ نظر می‌رسد ردمی K۵۰ پرو و ردمی K۵۰ پرو پلاس قرار است دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ باشند.

ردمی به‌طور سنتی مدل پایه‌ی سری K را به تراشه‌ی ضعیف‌تری در مقایسه‌ با مدل‌های دیگر مجهز می‌کند و به‌ نظر می‌رسد این سنت قرار است در سری ردمی K۵۰ تکرار شود. اسنپدراگون ۸۸۸ نسبت‌ به اسنپدراگون ۸۷۰ که در ردمی K۴۰ حضور دارد؛ تراشه‌ی قوی‌تر است. فعلا مشخص نیست ردمی در مدل گیمینگ K۵۰ سراغ چه تراشه‌ای می‌رود.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها