|
کدخبر: 189752

موبایل نوستالژیک نوکیا دوباره به بازار آمد + تصاویر

نسخه بروز شده گوشی نوستالژیک نوکیا ۶۳۱۰ در راه بازار است .

فناوری موبایل نوستالژیک نوکیا دوباره به بازار آمد + تصاویر

به نقل از mirror، گوشی نوستالژیک نوکیا که میلیون‌ها نفر به دلیل طراحی زیبا، عمر طولانی باتری و صفحه نمایش و دکمه‌های ساده از آن استفاده می‌کردند، قرار است باز هم وارد میدان شده و رقبای قدرتمند خود را درگیر چالشی جدی کند.

تغییرات نسخه کلاسیک تلفن همراه نوکیا ۶۳۱۰ 

تغییراتی که در نسخه جدید ۶۳۱۰ کلاسیک وجود دارد شامل یک صفحه نمایش بزرگتر ۲.۸ اینچی در مقایسه با یک صفحه نمایش کوچک ۱.۸ اینچی و دوربین ۳۲۰x۲۴۰ پیکسل در مقایسه با نسخه اصلی ۱۲۰x۱۶۰ پیکسل است که در سال ۲۰۰۱ افکار عمومی را به خود جلب کرد. در حالی که تغییرات شکل ظاهری آن به این صورت بوده که شکل منحنی‌تر و در رنگ‌هایی مانند سبز تیره یا زرد اعمال شده است، اما همچنان بلوتوث با نسخه ۵.۰ و با عدم پشتیبانی از اینترنت ۳G یا ۴G همچنان یک تلفن نسل ۲G باقی می‌ماند.

نوکیا -۶۳۱۰

مانند تلفن قبلی، عمر باتری ۲۱ روز، بازی برجسته Snake خود را حفظ کرده است و شامل یک دوربین عقب، رادیو FM و پخش کننده MP۳ برای احساس یکپارچه سازی با سیستم عامل است. طبق داده‌های منتشر شده دکمه‌های بزرگتر و نوع آن باعث می‌شود کسانی که فقط می‌خواهند یک تلفن برای تماس و پیام کوتاه داشته باشند به سمت این گوشی هوشمند بیایند.

تلفن همراه ۶۳۱۰ نوکیا برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد و در سال ۲۰۰۲ با نام ۶۳۱۰i به روز شد و سرانجام در سال ۲۰۰۵ تولید آن متوقف شد، اما ماه آینده پس از بازسازی مجدد توسط غول فناوری فنلاندی HMD Global که مجوز استفاده از برند نوکیا را صادر می‌کند، باز می‌گردد.

گوشی نوستالژیک نوکیا

سخنگوی HMD Global گفت: نوکیا ۶۳۱۰ یک نمونه کلاسیک است که برای کاربر امروز تصور کرده ایم، با دسترسی پیشرفته، ارگونومی بهینه و باتری با دوام. با در دسترس بودن هسته اصلی، دکمه‌های فشار بزرگتر تازه شده و نمایشگر مناسب باعث می‌شود که صفحه نمایش بدون دردسر و لذت بخش‌تر باشد. منو‌های بزرگنمایی شده جدید و گزینه‌های بزرگتر قلم، خوانایی را بهبود می‌بخشد و برای سهولت استفاده می‌توان پیام‌های متنی را گوش داد.

تست مقاومت گوشی هوشمند XR۲۰

شرکت HMD Global همچنین از تلفن‌های هوشمند مقاوم نوکیا XR۲۰ و C۳۰ نیز رونمایی کرد. شاید برایتان جالب باشد که روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال دنیا که در سال ۲۰۰۲ با برزیل قهرمان جام جهانی شد، XR۲۰ را با تکرار ضربه آزاد خاص خود تست کرده است.

وی گفت: طی بیست سال گذشته بار‌ها از من خواسته شده که ضربه آزاد سال ۹۷ خود را بازسازی کنم، اما قبلاً هرگز اینگونه نبود، بنابراین مجبور شدم چالش را بپذیرم. فکر نمی‌کردم که نوکیا XR۲۰ در مقابل قدرت ضربه من مقاومت کند؛ بنابراین نتیجه چشمگیر بود.

گوشی-XR۲۰

بر اساس گزارش روند جهانی،٪ ۷۳  از مصرف کنندگان می‌خواهند تلفن خود را برای مدت طولانی تری نگه دارند. در HMD، ما به مردم این قدرت را می‌دهیم تا از جایگزینی زود هنگام دستگاه خودداری کنند و با وعده‌های عمر طولانی‌تر، مصرف پایدارتر آن‌ها را تشویق می‌کنیم.

بودجه مورد نیاز برای خرید گوشی هوشمند نوکیا، ۴۹.۹۹ پوند است، قیمت XR۲۰ از ۳۹۹ پوند برای یک گوشی ۶۴ گیگابایتی شروع می‌شود و هزینه مورد نیاز خرید تلفن همراه C۳۰ که در ماه سپتامبر وارد فروشگاه‌ها می‌شود ۹۹ دلار برای یک دستگاه ۳۲ گیگابایتی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر