|
کدخبر: 184790

​میلیون ها دلار بیت‌کوین زیر هزاران تن زباله دفن شد

یک مرد انگلیسی قصد دارد ۴۰۰۰۰۰ تن زباله را در محل دفن زباله به مساحت ۲۰۰ متر مربع جستجو کند تا سرانجام دیسک هارد درایو خود را که حاوی ۲۷۵ میلیون پوند (حدود ۳۷۸ میلیون دلار) بیت کوین است، پیدا کند.

فناوری ​میلیون ها دلار بیت‌کوین زیر هزاران تن زباله دفن شد

جیمز هاولز (James Howells) که از سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) به دنبال دارایی رمزنگاری شده خود است، می خواهد اسکنرهای مجهز به هوش مصنوعی ، اسکنرهای X-ray و سایر ابزارهای پیشرفته را به کار گیرد.

بمب خبری در بازار ارزهای دیجیتالی!

این متخصص I.T ادعا می کند که این طرح جاه طلبانه وی از صندوق پوشش ریسک، پشتیبانی مالی دریافت کرده است و مبلغی را دریافت خواهد کرد.

وی با برخی از بهترین متخصصان بازیابی اطلاعات در جهان در ارتباط بوده است:

“طی چهار یا پنج ماه گذشته، من با برخی از بهترین متخصصان بازیابی اطلاعات در جهان صحبت کرده ام تا مطمئن شوم که می توانیم آن را از هارد درایو خارج کنیم.”

تلاش های بی شمار هاولز برای متقاعد کردن شورای شهر نیوپورت(Newport) برای کمک به او در جستجوی ثروت از دست رفته بیت کوین، بی فایده بود.

آخرین تلاش وی ارائه ۲۵ درصد از مبلغ کل بود، اما منجر به رد درخواست دیگری شد.

سخنگوی شورا به The Sun گفت که این کند و کاو، شامل هزینه های سنگین و خطرات قابل توجه زیست محیطی می شود، اما هیچ تضمینی برای کشف هارد درایو وجود ندارد:

“حتی اگر ما می توانستیم با درخواست او موافقت کنیم، این سوال وجود دارد که اگر هارد درایو پیدا نشود یا به حدی آسیب دیده باشد که داده ها قابل بازیابی نباشند، چه کسی هزینه را تأمین می کند.”

 

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها