|
کدخبر: 181376

احتمال سقوط شدید قیمت بیت کوین در روزهای آینده

قیمت بیت کوین طی یک افزایش قیمت آهسته توانست تا بالای ۳۳,۰۰۰ و ۳۳,۵۰۰ دلار برسد و حتی از ناحیه مقاومتی ۳۴,۰۰۰ هم عبور کرد، اما نتوانست از سد میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه بگذرد.

اقتصاد احتمال سقوط شدید قیمت بیت کوین در روزهای آینده

بیت کوین در ۳۴,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه با مقاومت روبه‌رو است. دیروز شاهد ثبت یک اوج در ۳۴,۸۷۷ دلار بودیم. در حال حاضر هر واحد بیت کوین با اصلاح در محدوده ۳۲,۷۰۰ دلار معامله می‌شود. ناحیه فعلی زیر فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی است که در احیای اخیر از ۲۸,۹۰۰ تا ۳۴,۸۷۷ دلار تشکیل شده بود.

در صورت سقوط قیمت، اولین حمایت پیش رو ۳۱,۸۰۰ دلار است. این حمایت در نزدیکی فیبوناچی ۵۰ درصدی است که در احیای اخیر از ۲۸,۹۰۰ تا ۳۴,۸۷۷ دلار تشکیل شده بود.

اولین مقاومت پیش روی بیت کوین ۳۳,۸۰۰ دلار است. از سوی دیگر، در تایم فریم ۱ ساعته، شاهد شکل‌گیری یک خط روند نزولی پراهمیت در نزدیکی ۳۳,۸۰۰ دلار هستیم. در حال حاضر اصلی‌ترین مقاومت بیت کوین ۳۴۰۰۰ دلار است.

بیت کوین برای صعود بیشتر ابتدا باید از سد میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته عبور کند و پس از آن به سراغ مقاومت ۳۴,۰۰۰ دلاری برود. از ۳۵,۰۰۰ دلار می‌توان به‌عنوان یکی از مقاومت‌های سنگین بیت کوین یاد کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

در صورتی که قیمت بیت کوین نتواند از ۳۴,۰۰۰ دلار یا خط روند نزولی عبور کند، احتمال سقوط بیشتر وجود دارد. در این صورت اولین حمایت پیش رو ۳۱,۸۰۰ دلار خواهد بود.

۳۱,۲۰۰ دلار به‌عنوان اصلی‌ترین حمایت پیش روی بیت کوین یاد می‌شود. کاهش تا زیر ۳۱,۲۰۰ دلار می‌تواند راه را برای سقوط تا ۳۰,۰۰۰ دلار باز کند.

در حال حاضر شخص مکدی (MACD) به‌آرامی در حال ورود به محدوده نزولی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم یک ساعته بار دیگر به زیر ۵۰ بازگشته است.

همان طور که پیش‌تر گفتیم، ۳۱,۸۰۰ دلار و ۳۱,۲۰۰ دلار حمایت‌های پیش روی بیت کوین هستند. در ۳۳,۸۰۰ دلار، ۳۴,۰۰۰ دلار و ۳۵,۰۰۰ هم شاهد شکل‌گیری سطوح مقاومتی هستیم.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها