|
کدخبر: 176920

ارائه پلن های جدید سرور اختصاصی آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تا کنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنترهای قدرتمند و متناسب با به روز ترین استانداردهای جهانی و سایر زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز، اقدام به ارائه خدمات سرور اختصاصی و تامین نیازهای سازمان های دولتی و شرکت ها خصوصی در این حوزه نموده است.

فناوری ارائه پلن های جدید سرور اختصاصی آسیاتک

عقد قراردادهای مشارکتی با سازمانهای فناوری اطلاعات به منظور حمایت از استارت آپ ها، عقد قرارداد با ساترا در خصوص میزبانی محتوای صوت و تصویری، مشارکت در پروژه ملی ابر ایران با بهره گیری از دیتاسنترهای شیراز و تبریز، آسیاتک را به اصلی ترین قطب سرور اختصاصی و ارائه خدمات دیتاسنتری به شکل امن در کشور تبدیل کرده است.

استفاده از سروراختصاصی یکی از الزامات سایت های پر بازدید و سازمان هایی است که نیاز به ذخیره سازی داده های خود دارند. مجموعه مراکز داده آسیاتک همواره خدمات منحصر به فرد و مطابق با استاندارد جهانی را دراختیار مشتریان خود قرارمی دهد. ارائه خدماتی مانند قرارگیری سرورهای اختصاصی در مراکز داده اسیاتمک در برج میلاد، مرکز داده میر عماد و آزادگان، تامین برق ثابت و بدون قطعی، پشتیبانی ۲۴x۷، امکان استفاده انحصاری از منابع توسط مشتری و هم‌چنین دسترسی به مانیتورینگ پهنای باند، پنل مدیریتی برای گزارشات مالی و دسترسی به پنل تیکتینگ باعث گشته تا آسیاتک همواره انتخاب اول و مورد اعتماد سازمان‌ها و وب‌سایت‌های پر بازدید جهت دریافت خدمات سرور اختصاصی باشد. به همین جهت به دلیل پاسخگویی به نیاز های متنوع ارتباطی مشتریان سرور اختصاصی و افزایش بیش از پیش رضایتمندی مشتریان گرامی، شرکت آسیاتک اقدام به افزایش و ایجاد تنوع بی‌سابقه در پلن‌های سرورهای اختصاصی خود کرده است. در حال حاضر تعداد پلن های سرور اختصاصی از ۵ به ۱۲ افزایش یافت تا مشتریان گرامی بتوانند مناسب ترین انتخاب را برای استفاده از برترین سرورهای ارائه شده در کشور داشته باشند. در طراحی پلن های جدید تلاش شده تا با ایجاد تنوع بر اساس نیاز های مشتریان، حق انتخاب بیشتری برای آنها فراهم شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات پیکربندی سرورها می توانید به صفحه سرور اختصاصی آسیاتک به آدرس https: //www.asiatech.ir/dedicatedserver/ مراجعه کرده و یا با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۷۰ تماس حاصل نمایید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر