|
کدخبر: 166208

فروش هیجان انگیز گوشی تاشو شیائومی

شیائومی چندین هفته پیش از گوشی تاشوی می‌میکس فولد رونمایی کرد و حالا نخستین فروش آن را آغاز کرده که تمام موجودی آن در زمان ۱ دقیقه به پایان رسیده است.

فناوری فروش هیجان انگیز گوشی تاشو شیائومی

چینی‌ها توانسته‌اند تنها در ۱ دقیقه، به درآمد ۶۱.۳ میلیون دلاری دست پیدا کنند که به معنای فروش ۳۰ تا ۴۰ هزار گوشی خواهد بود. بنابراین شیائومی توانسته در هر ثانیه نزدیک به ۵۰۰ گوشی می‌میکس فولد بفروشد.

می میکس فولد که نخستین گوشی تاشوی شیائومی محسوب می‌شود، در بازار باید با گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ و هواوی میت ایکس ۲ با نرخ پایه ۲۷۸۰ دلار رقابت کند. با این حال به نظر می‌رسد این دستگاه با مشخصات فنی قدرتمند و نرخ رقابتی توانسته نظر کاربران را جلب کند.

این گوشی تاشو از نمایشگر داخلی ۸.۰۱ اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵۲ اینچی بهره می‌برد که هردو از نوع امولد هستند. با این وجود حداکثر روشنایی نمایشگر داخلی به ۶۰۰ نیت و بیرونی به ۹۰۰ نیت می‌رسد.

شیائومی می‌میکس فولد دارای ۴ اسپیکر است که عملکردشان توسط شرکت هارمن کاردن بهینه شده و کیفیت صوتی بالایی دارند. این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی است.

این دستگاه به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، رم از نوع LPDDR۵، حافظه داخلی UFS ۳.۱ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

شیائومی می‌میکس فولد با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۵۳۰ دلار نرخ دارد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با نرخ ۱۶۸۰ دلار فروخته می‌شود. بالاترین مدل که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، با نرخ ۲۰۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

 

منبع: دیجیتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها