|
کدخبر: 119951

معرفی اپل تی‌ وی جدید با تراشه ارتقا یافته

اکنون از زمان آخرین به‌روزرسانی اپل تی‌وی توسط غول کوپرتینویی مدت‌ها گذشته است.

فناوری معرفی اپل تی‌ وی جدید با تراشه ارتقا یافته

 اپل با معرفی این محصول از قابلیت نمایش برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها با رزولوشن ۴K و همچنین یک ریموت کنترل کاملا جدید رونمایی کرد. اما امروزه آخرین نسل اپل تی‌وی تا حدودی قدیمی و منسوخ شده به‌نظر می‌رسد و بسیاری از افرادی که پیش‌تر مایل به خریداری این گجت بودند؛ احتمالا در مقطع فعلی از انجام آن صرفنظر می‌کنند.

این اظهارات بر پایه آخرین شایعاتی است که ادعا می‌کنند شرکت اپل ضمن برگزاری رویداد معرفی آی‌فون‌های نسل آینده خود در نیمه دوم ماه اکتبر از یک اپل تی‌وی کاملا جدید نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات مدل آینده اپل تی‌وی از سخت‌افزاری کاملا جدید شامل پردازنده ارتقایافته بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که ریموت معرفی شده به‌همراه این محصول در مقایسه با مدل نسل قبلی تا حدودی ارتقاء پیدا کند.

بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها با ارتقاء اپل تی‌وی این گجت از مشخصه “Find my” بهره‌مند خواهد شد. این مشخصه به کاربران امکان خواهد داد تا در صورت مفقود شدن ریموت بتوانند موقعیت آن‌را پیدا کنند. ریموت اپل تی‌وی با توجه به اندازه کوچک و باریک خود به آسانی می‌تواند بین کوسن‌های مبل یا زیر تشک کاناپه پنهان شود. لذا مشخصه “Find my” احتمالا همان قابلیتی است که کاربران منتظر عرضه آن بودند.

در حال حاضر پیرامون سایر به‌‌روزرسانی‌های احتمالی در اپل تی‌وی جدید نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد؛ لذا همگی ناچارا بایستی تا فرا رسیدن ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ و رونمایی احتمالی از مدل‌های جدید آی‌فون منتظر بمانیم. مگر آنکه کمپانی برای معرفی اپل تی‌وی آینده خود تصمیم به برگزاری یک رویداد کاملا مجزا بگیرد.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظر