|
کدخبر: 101302

مشخصات و ابعاد گوشی جدید سامسونگ لو رفت

وب‌سایت Android Pure، مشخصات و ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی M۰۱ را در قالب یک تصویر فاش کرده است. این تصویر، بیشتر شبیه به راهنمای استفاده سریع از یک اسمارت‌فون است که برخی از مشخصات هندست را لیست می‌کنند.

فناوری مشخصات و ابعاد گوشی جدید سامسونگ لو رفت

اگر از بخش دوربین شروع کنیم، گلکسی M۰۱ در پشت خود دارای دو دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۲.۲ و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/۲.۴ خواهد بود. دوربین سلفی جلو هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۲.۲ است.

این گوشی همچنین مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۴۳۹، ۶ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و انرژی آن را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی تامین خواهد کرد.

براساس تصویر منتشر شده، گلکسی M۰۱ دارای نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۹: ۹ است و ابعادی برابر ۱۴۶.۳x۷۰.۸۶x۹.۸ میلی‌متر دارد. موارد دیگری که در تصویر به آن‌ها اشاره شده عبارتند از: صدای دالبی اتموس، اپلیکیشن سامسونگ Health، رابط کاربری One UI و آنلاک گوشی از طریق تشخیص چهره.

نکته جالب اینکه در فیلد مربوط به کارت microSD، عبارت “TBD” نوشته شده است. دو احتمال درباره آن می‌تواند وجود داشته باشد: یا تصویر منتشرشده، بخشی از سندی است که هنوز نهایی نشده، یا اینکه تصویر دستکاری شده است. احتمال مورد دوم بیشتر است، چراکه کیفیت تصویر کمتر از آن چیزی است که قبلا کنسول گوگل پلی آن را افشا کرده بود.

براساس جدیدترین شایعات، گلکسی M۰۱ ممکن است با قیمت حدود ۱۱۸ دلار در بازار هند عرضه شود. انتظار می‌رود که این گوشی به همراه گلکسی M۱۱ از ابتدای ماه ژوئن در اختیار مشتریان هندی قرار بگیرد.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها