|
کدخبر: 323538

رضا داوود نژاد درگذشت / بیوگرافی و ماجرای بیماری بازیگر جوان

رضا داوودنژاد، هنرپیشه سینما و تلویزیون، درگذشت.

فرهنگ رضا داوود نژاد درگذشت / بیوگرافی و ماجرای بیماری بازیگر جوان

رضا داودنژاد به مدتی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود و پس از گذراندن دو هفته تحت نظر پزشکان خود، که قبلاً در شیراز به او پیوند کبد داده بودند، به شیراز منتقل شد و در بیمارستان صدرا بستری شد.

بیماری رضا داود نژاد

رضا چند سال پیش عمل جراحی «بای پس» معده انجام داد اما مدتی بعد سر صحنه فیلمبرداری سریال «فراموشی» برای عید سال ۱۳۹۱ از حال رفت. 

در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان و CCU حال وی وخیم تر شد و به کما رفت ، پزشکان اما متوجه شدند کبد او از کار افتاده و باید سریعا پیوند صورت بگیرد. 

با انتقال وی به شیراز ، عمل پیوند با موفقیت انجام شد تا اینکه بعدا مشخص شد عمل «بای پس» با اشتباه پزشکی سه برابر بیشتر از استاندارد انجام شده است. 

براساس اخبر اعلامی رضا داوود نژاد براساس بیماری کبدی  امروز سیزده فروردین ۱۴۰۳فوت کرده است. 

زندگی شخصی و خانواده رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در یک خانواده هنری در تهران متولد شد. رضا داوودنژاد فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان و برادر زهرا داوودنژاد بازیگر فرزند دوم خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود به نام علی داوود نژاد دارد.

خانواده رضا داوود نژاد نیاز به معرفی چندانی ندارند چرا که هر کدام از آنها به نحوی عضو خانواده سینما و تلویزیون محسوب می‌شوند و از این رو تک تک آنها را می شناسیم. رضا داوودنژاد خوش انرژی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته علوم انسانی ادامه داد و جزو بازیگرانی است که به دانشگاه نرفته است.

رضا داوودنژاد متاهل است و سال‌ها پیش با غزل بدیعی خواهر مرحومه عسل بدیعی ازدواج کرده است. در مورد همسرش اطلاعات شخصی چندانی منتشر نشده است که بتوان آن را در قالب بیوگرافی غزل بدیعی همسر رضا داوودنژاد ارائه کرد و در این حد می‌دانیم که در زمینه فعالیت همسر و خانواده همسرش کار نمی‌کند.

رضا داوود نژاد فرزندی ندارد.

محمدرضا داوودنژاد بازیگر، عموی رضا داوودنژاد است و برادر کوچک‌ علی‌رضا داوودنژاد است.

علی‌رضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده پدر رضا داوودنژاد است که یک خانواده کاملا هنرمند دارد و فرزندانش، مادر و برادرش هم از اهالی سینما و تلویزیون هستند. پدر رضا داوودنژاد در واقع پسر احترام السادات حبیبیان (بازیگر)، برادر بزرگتر محمدرضا داوودنژاد (بازیگر) و پدر زهرا داوودنژاد (بازیگر) است. رضا داوود نژاد و پدرش در چندین فیلم با هم همکاری داشتند که مهمترین آنها مصائب شیرین بود.

زهرا داوودنژاد بازیگری که این روزها نقش آفرینی اش در سریال دفتر یادداشت را شاهد هستیم، خواهر رضا داوودنژاد است.

همسر رضا داوود نژاد خواهر مرحومه عسل بدیعی بوده و در واقع رضا داوودنژاد همسر خواهر عسل بدیعی است.

رضای خانواده داوود نژادها در سن ۱۵ سالگی تصمیم گرفت به شکل مستقل و تنها زندگی کند و برای گذران امور زندگی و تامین هزینه‌هایش مشغول کار شیرینی‌پزی و آشپزی شد.

چند سال پیش بود که خبر بیماری رضا داوودنژاد در فضای مجازی و رسانه منتشر شد؛ خبر نگران کننده‌ای که متاسفانه با شایعات رضا داوود نژاد درگذشت هم همراه شد. بازیگر سریال پشت کنکوری‌ها در مورد علت بیماری و مشکلات جسمی او را به شیراز و زیر تیغ جراحی پیوند کبد کشاند، توضیحات کاملی را در برنامه یک فنجان چای شبکه سوم سیما ارائه داد شفاف‌سازی کرد که دلیل لاغری و بیماری‌اش نه مصرف قرص‌های لاغری بوده و نه رژیم‌های سخت بلکه عمل جراحی بای پس معده سرآغاز تمام این مشکلات برای آقای بازیگر بوده است.

او پس از انجام این جراحی سر صحنه فیلمبرداری سریال فراموشی از حال رفته به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه با وخامت حالش به کما رفت و اینجا بود که پزشکان از کار افتادگی کبد او را تشخیص دادند و او به شکلی اورژانسی برای پیوند کبد به شیراز منتقل شد.

 

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها