|
کدخبر: 309588

آقای کارگردان به کارت برس!

محمدحسین مهدویان، ده سال بعد از ورود به عرصه کارگردانی، در قسمت ششم از فصل دو «زخم کاری: بازگشت»، وارد عرصه بازیگری شده و در یک سکانس مقابل الناز ملک در نقش عشق قدیمی سیما بازی کرده است؛ تجربه‌ای که مورد تایید مخاطبان سریال قرار نگرفته است.

فرهنگ آقای کارگردان به کارت برس!

در قسمت ششم از «زخم کاری: بازگشت»، محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال برای اولین بار مقابل دوربین رفته و بازیگری را تجربه کرده است. مهدویان در این قسمت نقش نیما، عشق قدیمی سیما، همسر شفاعت را بازی کرده است؛ مردی که سالیان سال به سیما کمک کرده اما سیما او را برای رسیدن به ثروت بیشتر ترک کرده و با شفاعت ازدواج کرده است.

ماجرا از این قرار است که سیما پس از سال‌ها با موقعیت شغلی که همیشه منتظرش بوده مواجه می‌شود. او دعوت شرکتی را که به او پیشنهاد کار داده می‌پذیرد و برای گفت‌وگو به آن شرکت می‌رود. در آنجا با عشق قدیمی‌اش نیما روبه‌رو می‌شود؛ نیما به او می‌گوید وضعش بهتر شده و از او می‌خواهد شفاعت را رها کند اما سیما مقابلش می‌ایستد و تهدیدش می‌کند.

بازی کارگردان‌ها در یکی دو سکانس از آثارشان، امری رایج است و طبیعتا مهدویان هم به همین دلیل تصمیم گرفته آن را تجربه کند. این تجربه به خودی خودش اتفاق بدی نیست اما کاش دست کم موقعیتی ساده‌تر را انتخاب می‌کرد  و رودرروی یکی از بازیگران مطرح سریال قرار می‌گرفت. در این صورت حتی اگر بازی خوبی هم از خودش به نمایش نمی‌گذاشت، حضورش ماندگارتر می‌شد. او بدون داشتن تجربه بازیگری، در نقش مردی احساساتی به میدان آمده و می‌خواهد موقعیتی عاطفی را بازی کند و خب ایفای چنین موقعیتی نیاز به تجربه بیشتری دارد.

بعد از انتشار قسمت ششم، بازی مهدویان در سریال با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شده. برخی مخاطبان نوشته‌اند که سریال را فقط به خاطر مالک تماشا می‌کنند و مهدویان به جای اینکه زودتر پای مالک را به سریال باز کند، فقط در هر قسمت چند دقیقه نشانش می‌دهد و حالا خودش می‌خواهد جای او را پر کند.

برخی نوشته‌اند که ای کاش مهدویان به جای تمرکز روی بازیگری، روی کارگردانی تمرکز بیشتری می‌کرد و فصل دوم را به اندازه فصل اول قدرتمند می‌ساخت.

عده‌ای از مخاطبان در بخش نظرات پست‌های مرتبط با این سریال از پیش نرفتن داستان فصل دوم گلایه کرده و نوشته‌اند که هنوز بعد از شش قسمت نمی‌دانند باید در فصل دوم منتظر چه اتفاقی باشند و ای کاش مهدویان زودتر سراغ اصل مطلب برود و بازیگری را برای موقعیت بهتری بگذارد.

با اینحال قسمت ششم این سریال به خاطر انتشار دومین ترانه محسن چاوشی به نام «تلو» با استقبال زیادی روبه‌رو شده و خیلی‌ها از آن به عنوان مهمترین امتیاز فصل دوم این سریال صحبت به میان آورده‌اند.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها