|
کدخبر: 305311

رونمایی از صدای محسن چاوشی در فصل دوم زخم کاری+ فیلم

یک هفته قبل از توزیع قسمت اول فصل دوم «زخم کاری»، از موسیقی تیتراژ آن با صدای محسن چاوشی رونمایی شد. انتشار این تیزر ۳۵ ثانیه‌ای در صفحه اینستاگرام محسن چاوشی با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد.

فرهنگ

فصل دوم سریال «زخم‌کاری» با نام «زخم کاری: بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از جمعه ۱۷ شهریور منتشر می‌شود.

روز پنجشنبه ۹ شهریور، یک هفته مانده به رونمایی از فصل یک سریال، از صدای محسن چاوشی رونمایی شد. در این موزیک ویدئوی ۳۴ ثانیه‌ای، ۲۰ ثانیه از صدای چاوشی شنیده می‌شود.  

تیتراژ سریال «زخم کاری: بازگشت» با آهنگسازی و صدای محسن چاوشی و شعری از علی‌اکبر یاغی‌تبار آمده شده و در ابتدای آن چاوشی می‌خواند: «اومدم مثل یه ببر کینه توز، حقمو بگیرمو شبانه روز، عقب شغال قاتل بودم …»

پیش از شروع تیتراژ دیالوگ کوتاهی از مالک و پسرش را می‌شنویم. آنها کنار دریا بهم می‌رسند و یکدیگر را در آغوش می‌کشند و از زبانشان می‌شنویم که می‌ترسند. با توجه به مضمون همین بخش از تیتراژ به نظر می‌رسد مسئله اصلی سریال، در فصل دوم انتقام است.

انتشار این تیزر کوتاه در صفحه اینستاگرام محسن چاوشی با استقبال زیادی روبه‌رو شده. حدود ۵ هزار نفر برای آن کامنت گذاشته‌اند. برخی نوشته‌اند زخم کاری صدای محسن چاوشی را کم داشته و بعضی دیگر هم از همکاری چاوشی و یاغی‌تبار تعریف کرده و نوشته‌اند ترکیب جذابی خواهد شد.

فصل دوم این سریال، جمعه ۱۷ شهریور توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک از جمله بازیگران این فصل هستند.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها