|
کدخبر: 309433

اشتباهات سروش صحت در این سریال!

یکی از نکات جالب سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» این است که چند وقت یکبار از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون دعوت می‌کند تا به عنوان مهمان در سکانس کوتاهی بازی کنند. اکثر بازیگرانی که دعوت می‌شوند پیش‌تر در یکی از آثار سروش صحت بازی داشته‌اند و معمولا با همان نقش‌ها به سریال می‌آیند. این اقدام جذاب بسیار قابل تامل است اما شیوه معرفی و تشکر از آنها در پایان سکانس، باعث می‌شود ارتباط درستی که با مخاطبان شکل گرفته بود، شکسته شود و اثرگذاری این حضور پایین بیاید.

فرهنگ اشتباهات سروش صحت در این سریال!

در قسمت چهاردهم شاهد حضور سارا بهرامی در این سریال هستیم. بهرامی در نقش خودش سوار تاکسی شهرام می‌شود و شروع می‌کند به حرف زدن با شهرام و نیما. درست وقتی شهرام می‌خواهد موقع تعریف کردن از صدایش از او فیلم بگیرد، غیب می‌شود. همین غیب شدن می‌توانست پایان جذابی بر ماجرای حضور بهرامی در این سکانس باشد اما یک مقدار جلوتر مجددا سوار می‌شود و آن موقع است که شهرام از بهرامی به خاطر قبول دعوتش تشکر می‌کند.

درست است که سروش صحت قصد دارد با این فاصله‌گذاری، تاکید کند که اینها بازیگران سریال نیستند و صرفا به عنوان مهمان حضور پیدا کرده‌اند اما این قرارداد می‌توانست به شکل دیگری با مخاطبان گذاشته شود تا گسستی در خط سیر روایت سریال به وجود نیاید. می‌توانست این اتفاق در قالب یک آیتم در انتهای سریال می‌افتاد.

خضور شخصیت‌های سریال «لیسانسه‌ها» در سریال « مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» اتفاق جالبی بود، که البته تشکر پایانی کاظم سیاحی از آن‌ها حظ این بخش از سریال را تا حدی زائل کرد.

در قسمت سیزدهم سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» بازیگران لیسانسه‌ها در یک سکانس جذاب، مهمان این سریال بودند. درست درحالیکه حبیب مشغول ارتباط گرفتن با آزی بود و دکتر مهاجر داشت برای کلاس‌های موفقیتش تبلیغ می‌کرد، کاظم سیاحی، بازیگر نقش شهرام به آنها خسته‌ نباشید گفت و تشکر کرد. درحالیکه اگر چنین اتفاقی نمی‌افتاد، همه‌چیز بسیار طبیعی‌تر پیش می‌رفت و تاثیر حضور آنها در این نقش بیشتر می‌شد و این سکانس بیشتر در ذهن‌ها می‌ماند.

این اختلال بخصوص زمان‌هایی بیشتر به چشم می‌اید که شخصیت‌های سریال‌های قبلی صحت، به نحوی وارد رابطه با شخصیت‌های سریال جدید او می‌شوند. وقتی ماجراها در هم گره می‌خورد موقعیت درخشانی ایجاد می‌شود که تاثیر آن با این فاصله‌گذاری تا حدی از بین می‌رود.

بهرحال این سریال ضبط شده و تا پایان هم به همین شیوه ادامه پیدا می‌کند اما ای کاش در مورد این سکانس‌های مهم سریال، حساسیت بیشتری به خرج داده می‌شد.

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت پنجشنبه‌ها ساعت ۸ صبح توسط پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها