|
کدخبر: 308532

فیلم کمدی «هتل» چگونه بود؟/ یک جانشین برای فسیل

فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی بعد از گذشت یک هفته از اکران، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فرش کرد و ۱۴۰ هزار نفر برای تماشای آن به سینماها رفتند. نکته قابل توجه این است که در بخش نظرات پست‌های اینستاگرامی مرتبط با این فیلم، اکثر مخاطبان از تماشای فیلم ابراز رضایت کرده‌اند.

فرهنگ فیلم کمدی «هتل» چگونه بود؟/ یک جانشین برای فسیل

بخش مهمی از مخاطبان در بخش کامنت‌های مربوط به این فیلم در اینستاگرام از جنس کمدی، موقعیت‌ها، بازی‌ها و … ابراز رضایت کرده‌‌اند و فقط بعضی از آنها نسبت به حضور بیش از حد پژمان جمشیدی در آثار کمدی گلایه دارند.

مخاطبانی که از فیلم خوششان آمده در بخش کامنت‌ها نوشته‌اند: «بعد از چند سال یه کمدی واقعی دیدم.»، «انتظارها رو از یه فیلم کمدی برآورده می‌کنه.»، «کاملا احترام می‌ذاره به شعور مخاطب‌هاش.»، « هم بازی‌ها و هم موقعیت‌ها عالی بود. پژمان جمشیدی و محسن کیایی واقعا خنده‌دار بودن.» و …

بعضی مخاطبان هم درباره بازی‌ها و حضور مستمر پژمان جمشیدی در کمدی‌های مختلف نوشته‌اند، عده‌ای انتقاد کرده‌اند و در مقابل برخی از مخاطبان بازی پژمان جمشیدی را جزو نقاط مثبت فیلم دانسته و نوشته‌اند: «منم از بازی تکراری جمشیدی خوشم نمیاد اما اینجا اگه هرکی دیگه بود مسخره بازی می‌کرد.»، «جمشیدی تو هر فیلمی باشه واقعا خنده‌داره.»

در بعضی کامنت‌ها نکاتی درباره فیلمنامه این اثر نوشته شده. یک نفر کامنت گذاشته و نوشته : «فیلمنامه متوسط بود اما انصافا خندیدیم.» مخاطب دیگری نوشته: «شاید در کل داستان جالبی نباشه اما سرگرم کننده‌اس و خنده‌دار.» بعضی هم از داستان و فیلمنامه تعریف کرده و نوشته‌اند: «اتفاقا برخلاف خیلی از فیلم‌های کمدی، فیلمنامه خوبی داشت و درست هم به نتیجه رسید.»، «توی ده سال اخیر کم داشتیم فیلمی بدون مسخره بازی بسازن و داستان بامزه داشته باشه.»

بعضی‌ها از شکل‌گیری موقعیت‌های کمدی در این فیلم نوشته‌اند: «درسته که بعضی موقعیت‌ها زیاد واقعی نبود اما یه کاری نمی‌کنه شعورمون بر بخوره.»، « کمدی موقعیت به معنای واقعی. اصلا خبری از لودگی نبود توش.» و ….

«هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، غلامرضا نیکخواه و … از روز ۵ مهر اکران شده است. تهیه‌کنندگی این فیلم را محمد شایسته بر عهده داشته است.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها