|
کدخبر: 307393

یک هتل پر ماجرا

سید مسعود اطیابی با تازه‌ترین کمدی خود با نام «هتل» در صدد زدن رکود فروش کمدی‌های قبلی‌اش از جمله «انفرادی»، «دینامیت» و«بخارست» است. فیلمی که قرار است از چهارشنبه هفته جاری با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی روانه پرده سینماها شود.

فرهنگ یک هتل پر ماجرا

«هتل» عنوان کمدی جدیدی است که به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته آماده اکران شده است. این کمدی قرار است از چهارشنبه پنجم مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کند.

در این فیلم پژمان جمشیدی، محسن کیایی عهده دار نقش‌های اصلی هستند، این دو پیش از این در فیلم «دینامیت» با سید مسعود اطیابی همکاری داشتند. فیلمی که در حال حاضر عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را با خودش یدک می‌‌کشد.

فیلم «هتل» یک کمدی پرماجراست که در خلاصه داستان آن آمده است :«تا حالا فکر کردی اگه با همه آدم‌های یواشکی زندگی‌ات در یک مکان گیر بیفتی چی میشه ؟»

محمد شایسته از دوران کرونا به بعد بیشتر فعالیت خود را در عرصه تهیه‌کنندگی متمرکز به تولید سریال برای شبکه خانگی کرده بود، از همین رو فیلم «هتل» نخستین تولید سینمایی او طی چهار سال اخیر است. شایسته پیش از این فیلم‌های «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و «زیر نظر» به کارگردانی سید مجید صالحی را تهیه و تولید کرده است.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها