|
کدخبر: 307135

اختصاصی گسترش نیوز؛

تزریق بازی «مافیا» به نمایش خانگی!/ مخاطبان چه میگویند؟

این روزها بازار مافیا و مسابقات گوناگون در نمایش خانگی حسابی داغ است و مخاطبان و هنرمندان کم‌کم از سینما فاصله گرفته‌اند و به سمت پلتفرم‌ها کشیده شده‌اند. خیلی از این بازیگران به‌این‌علت که پیشنهاد کار ندارند، به‌اجبار به سمت شرکت در این مسابقات رفته‌اند، اما آیا مخاطبان از این مسابقات راضی‌اند؟ در این گزارش به بررسی نظرات بینندگان پرداخته‌ایم.

فرهنگ تزریق بازی «مافیا» به نمایش خانگی!/ مخاطبان چه میگویند؟

تعداد بی‌شماری مسابقه هرروزه در شبکه نمایش‌خانگی منتشر و برای مخاطبین پخش می‌شود، کارگردانان و بازیگران از فیلیمو و نماوا به فیلم نت و تماشاخونه می‌روند تا باهم مسابقه بدهند‌. عده‌ای از این شرکت‌کنندگان افراد عادی هستند و عده‌ای دیگر از افراد چهره، اما اینکه این مسابقات باکیفیت هستند یا خیر، جای بحث دارد، درهرصورت که تعدادشان هرروز بیشتر می‌شود و نظرات مخاطبین هم درباره آن‌ها متفاوت است. در این گزارش باهم نگاهی به نظرات بینندگان درباره تعدادی از این مسابقات نمایش‌خانگی می‌اندازیم.

تی ان تی

«تی ان تی» یک رئالیتی شو و گیم شو به کارگردانی حامد آهنگی است. مضمون این مسابقه طنز است و میهمانان آن فقط بازیگران و افراد چهره هستند. تاکنون بازیگرانی مثل شهرام قاعدی، مهران رجبی، نعیمه نظام دوست و... در این برنامه حضور داشتند.

در توضیح این برنامه آمده است: قراره آدرنالین‌مون بچسبه به سقف...

این برنامه توانسته مخاطبان خود را پای تلویزیون بنشاند، اما باید دید که ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟ در ادامه می‌بینیم که نظر افراد راجع به این مسابقه چیست؟

آهنگی-2

آهنگی-1

اکثر مخاطبان عقیده دارند که اگر مردم عادی در این مسابقه شرکت می‌کردند، جذاب‌تر می‌شد.

شب‌های مافیا:زودیاک

در این مسابقه نیز هنرمندان چهره دورهم جمع شده‌اند و بازی مافیا را انجام می‌دهند که البته با اکت های گوناگون آمیخته‌شده است، شب‌های مافیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان است.

در توضیح این رئالیتی شو است: «شب‌های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن‌یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می‌دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

اکثر نظرات راجع به این مسابقه مثبت بوده است، رضائیان توانسته که فعلاً مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

مافیا-2

مافیا-1

صداتو

این مسابقه یکی از معروف‌ترین‌هاست، اول‌ از همه اینکه چهره‌های گوناگون نظیر محمد بحرانی، شبنم مقدمی، امیرمهدی ژوله و محسن کیایی به‌عنوان مجری حضور دارند، حامد جواد زاده نیز کارگردانی این مسابقه را به عهده دارد، شرکت‌کنندگان نیز از افراد عادی هستند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این مسابقه شده است.

 در توضیح این رئالیتی شو آمده : فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان‌انگیز و بی‌سابقه‌ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می‌زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می‌کند.

نظرات مخاطبین برای این مسابقه بسیار مثبت بوده و استقبال‌های خیلی زیادی نیز از این برنامه شده است. تاکنون ۲ فصل از این مسابقه جذاب منتشرشده است.

صداتو-2

صداتو-1

چیدمانه

چیدمانه یک مسابقه جدید است که با مضمون دکوراسیون داخلی است و توسط ایرج طایفه کارگردانی شده و نویسندگی آن بر عهده رحیم بهبودی فر بوده است. هم‌چنین سید جواد هاشمی نیز تهیه‌کنندگی برنامه را برعهده‌گرفته است، در کنار این افراد لیلا اوتادی نیز مجری‌گری این برنامه را بر عهده دارد، در این مسابقه نیز افراد مشهوری مانند مجتبی شفیعی ، مریم مومن، یوسف تیموری، کمند امیرسلیمانی باهم رقابت می‌کنند.

در توضیح این برنامه آمده: یک مسابقه بزرگ ایرانی درزمینهٔ طراحی داخلی و منزل‌آرایی باهدف حمایت از کسب‌وکارها و ارتقاء سطح دانش جامعه در حوزه دکوراسیون داخلی و...

اکنون با پخش ۲ قسمت از این برنامه مخاطبان نظرات مثبتی دارند، باید دید که آیا این نظرات باقی می‌ماند یا خیر؟

چیدمانه-2

چیدمانه-1

پدرخوانده

کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این مسابقه سعید ابوطالب و گرداننده آن کامبیز دیرباز است، در این مسابقه نیز صرفاً آدم‌های چهره حضور دارند و دورهم بازی مافیا را با شیوه خودشان اجرا می‌کنند، بازیگرانی نظیر بهاره افشاری، رامین استادی، ترلان پروانه، مجید واشقانی، پژمان بازغی و... در این برنامه حضور دارند.

 در خلاصه این برنامه آمده: مافیا یک بازی شناخته‌شده نقش مخفی است که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

نظرات راجع به این مسابقه بسیار ضدونقیض است، برخی از مخاطبان معتقدند که فصل یک بهتر بود و عده‌ای دیگر از تغییرات در فصل دوم حمایت می‌کنند؛ درهرصورت تمام برنامه‌هایی که تاکنون ابوطالب کارگردانی کرده است بیش از ۳ فصل بوده است، پس باید منتظر فصل‌های بعدی پدرخوانده نیز باشیم.

نگاهی به نظرات مخاطبان درباره این مسابقه می‌اندازیم.

پدرخوانده-1

پدرخوانده-2

سخن پایانی

باید گفت که وجود مسابقه می‌تواند برای افراد بسیار سرگرم‌کننده باشد و هم اینکه با شرکت در این برنامه‌ها کسب درآمد کنند، بهتر است که به‌جای شرکت چهره‌ها، افراد عادی در این مسابقات حضور پیدا کنند که متأسفانه این موضوع آن‌قدر برای سازندگان مهم نیست!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها