|
کدخبر: 304818

مجری‌ها ارتباط خود را با صداوسیما قطع کردند

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: درحال آسیب‌شناسی وضعیت انتشارات هستیم که چرا در چند سال اخیر این اتفاقات افتاده است. در حال بررسی مشکلات مالی، مشکلات سیاست‌‌گذاری و نیروی انسانی هستیم.

فرهنگ مجری‌ها ارتباط خود را با صداوسیما قطع کردند

پیمان جبلی با تأیید آثار منفی تغییرات پی‌در‌پی مدیریتی در انتشارات سروش طی چند سال اخیر درباره بهبود وضعیت این زیر‌مجموعه سازمان صدا و سیما بیان کرد: انتشارات سروش با سابقه درخشان در حوزه نشر و رسانه، بسیار باید محل توجه باشد. درحال آسیب‌شناسی وضعیت انتشارات هستیم که چرا در چند سال اخیر این اتفاقات افتاده است. در حال بررسی مشکلات مالی، مشکلات سیاست‌‌گذاری و نیروی انسانی هستیم؛ سعی می‌کنیم انتشارات سروش از ثبات مدیریت درخور‌توجهی برخوردار باشد تا به دوره اوج گذشته برگردد و نماد قدرت در جامعه نشر برخوردار شود.

وی همچنین درباره انتشار خبر‌هایی مبنی بر حضور برخی چهره‌ها در رسانه ملی بیان کرد: پیش‌تر، درباره اصول کلی همکاری و تعامل با چهره‌ها گفته‌ام، اضافه می‌کنم در بسیاری از موارد رسانه ملی به قطع ارتباط با برخی مجریان و افراد متهم شد که مصداق بی‌تقوایی است. در اکثر قریب به اتفاق، این مجریان بودند که تمایلی به ادامه همکاری نداشتند.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: اتهام به صدا و سیما درباره اینکه یکی‌یکی ارتباط خود را با افراد قطع می‌کند، غلط است. خود چهره‌ها و مجریان محترم می‌دانند که پیش از اتفاقات دردناک پاییز سال ۱۴۰۱، خودشان اعلام کردند، هرچه داشتیم در فصل‌های برنامه ارائه کردیم و حرف جدیدی برای گفتن نداریم؛ اصرار بر این بود فصل جدید تهیه شود اما تهیه‌کننده محترم گفت «هرچی داشتم عرضه کردم و به ‌اصطلاح افتادم به از جیب خوردن و چیزی برای ارائه ندارم» حداقل برای دو تهیه‌‌کننده سرشناس این رویکرد وجود داشت که شاید از شنیدن نام یکی از آن‌ها تعجب کنید. 

جبلی افزود: در باقی موارد براساس سیاست کلی رسانه ملی وظیفه داریم، برخوردمان با عوامل، افراد و چهره‌های هنری که هنجار‌شکنی کردند، جامعه را تحریک کردند و در اتفاقات تلخ شریک شدند، به نسبت چهره‌هایی که همراهی نکردند یا همراهی مؤثری نداشتند و موضع خود را اصلاح کردند، متفاوت باشد؛ بنابراین امکان بازگشت برخی از برنامه‌ها با این رویکرد وجود دارد.

منبع: انتخاب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها