|
کدخبر: 303651

نبرد حساس "قاتل بروسلی"

استقبال از فیلم‌های کمدی توسط مخاطبان و تضمین فروش حداقلی آن‌ها در گیشه در کنار مصائب و مشکلاتی که بر سر راه تولید فیلم‌های اجتماعی وجود دارد موجب شده تا تولید آثار کمدی برای بخش خصوصی در الویت قرار بگیرد از همین رو ۱۲ فیلم کمدی در مراحل مختلف تولید قرار دارند و همین اوضاع اکران را کمی پیچیده خواهد کرد.

فرهنگ نبرد حساس "قاتل بروسلی"

۱۲ فیلم کمدی در حال سپری کردن مراحل مختلف تولید هستندبرخی آماده نمایش شده‌اند، برخی در مرحله فیلم‌برداری‌اند و تعدادی هم مراحل پیش تولید و پش تولید را پشت سر می‌گذارند. در ادامه مروری داریم بر روند تولید این آثار.

آماده نمایش | در حال حاضر سه فیلم کمدی آماده نمایش هستند و در نوبت اکران به سر می‌برند. یکی فیلم «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری است که با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر جلوی دوربین رفته است. دیگر کمدی آماده نمایش فیلم «هتل» است که به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در نوبت اکران به سر می‌برد.«رقصنده» که به احتمال زیاد با نام جدید«قاتل بروسلی» اکران خواهد شد سومین فیلم کمدی آماده نمایش است . این فیلم به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و احسان ظلی‌پور مراحل تولید خود را سپری کرده است. «رقصنده» یا همان «قاتل بروسلی» از جمله تولیداتی است که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در مرحله فیلم‌برداری متوقف شد و بعد از پایان پاندمی قسمت‌های باقی مانده آن جلوی دوربین رفت.

امین حیایی در نمایی از فیلم آماده اکران «رقصنده» که احتمالا با نام جدید «قاتل بروسلی» به نمایش درمی‌آید.

مرحله فنی | ابراهیم عامریان بعد از همکاری موفقیت آمیزی که با کریم امینی و بهرام افشاری داشت، فیلم دیگری با نام «جلبک» که به تازگی به «مرد عینکی» تغییر نام داده را با حضور آن‌ها وارد مرحله تولید کرد. این فیلم مدتی است فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده و در حال طی کردن مراحل فنی است و به زودی آماده نمایش خواهد شد. علاوه بر «مرد عینکی» فیلم «قیف» به کارگردانی محسن امیر یوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان هم در مراحل فنی به سر می‌برد. رضا عطاران نقش اول فیلم «قیف» را برعهده دارد.

مرحله فیلم‌برداری | «تمساح خونی» نخستین تجربه کارگردانی جواد عزتی همراه با فیلم‌های «پول پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی و «گلادیاتور» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده از جمله فیلم‌های کمدی هستند که وارد مرحله فیلمبرداری شده‌اند. فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کندگی مصطفی احمدی هم طی همین روزها فیلمبرداری خود را آغاز می‌کند.

بعد از موفقیت تجاری تگزاس ۱ و ۲، به زودی قسمت سوم این فیلم هم وارد مرحله پیش تولید می‌شود.

پیش تولید | حسین دوماری قرار است نخستین فیلم مستقل خود با نام «کوکتل مولوتوف» را در ژانر کمدی بسازد. این فیلم آخرین مراحل پیش تولید خود راسپری می‌کند.«زودپر» به کارگردانی شهرام شاه ‌حسینی هم در مرحله پیش تولید قرار دارد. «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی هم مدتی است پیش تولید خود را شروع کرده و آغاز فیلمبرداری‌اش بعد ازپایان تولید سریال «نیسان آبی۲» خواهد بود.

از آنجاییکه هنوز اخبار رسمی تعدادی زیادی آثار نامبرده رسانه‌ای نشده به احترام گروه تولید این آثار هیچ اشاره‌ای به اسامی بازیگران، عوامل تولید و البته خلاصه داستان فیلم‌ها در این گزارش نشده است.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها