|
کدخبر: 301649

تا آخر تابستان منتظر کمدی نباشید

با اینکه پیش‌تر اعلام شده بود فیلم «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری از ۱۱ مرداد روی پرده می‌رود اما علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران از احتمال اکران آن در مهر ماه خبر داده است. عوامل فیلم «هتل» ساخته مسعود اطیابی هم از اکران این فیلم در پاییز گفته اند.

فرهنگ تا آخر تابستان منتظر کمدی نباشید

از روز دوشنبه ۹ مرداد سینماها آغاز به کار می‌کنند و فیلم‌های کمدی هم بعد از ده روز روی پرده خواهند رفت. انتظار می‌رفت فیلم کمدی «کیانوش عیاری» هم جزو اکران نیمه دوم تابستان باشد که علی سرتیپی از به تعویق افتادن اکران آن خبر داده است.

علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران که مسئولیت پخش و اکران فیلم را به عهده دارد از اکران این فیلم در مهر ماه خبر داده است. از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شد که «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی به عنوان یکی دیگر از کمدی‌هایی که در ماه‌های گذشته ساخته شده، در تابستان اکران شود ولی دست‌اندکاران آن هم از تدارک اکران پاییزی خبر می‌دهند.

با این خبر به نظر می‌رسد تا پایان تابستان گیشه در دست همین کمدی‌های فعلی خواهد بود و احتمالا بدون حضور رقیب، فسیل کماکان حضورش را در صدر جدول حفظ خواهد کرد.

«ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان ساخته شده و بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی، شووار کریم‌زاده، علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد گروه بازیگران آن هستند.

 

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها