|
کدخبر: 303006

چه کسانی برای آلبوم فیلم «پدر گواردیولا» خواندند؟

آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی چون: سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و... به صورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی می‌شود.

فرهنگ  چه کسانی برای آلبوم فیلم «پدر گواردیولا» خواندند؟

دست اندرکاران تولید سریال «پدر گواردیولا» تصمیم گرفته‌اند که کلیه قطعات موسیقی تولید شده برای این سریال را در قالب آلبومی مستقل، روانه بازار موسیقی کنند.

در این آلبوم که با بیش از ده قطعه قرار است منتشر شود، قطعاتی از سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح، کورش مهربان و چند خواننده جوان گنجانده شده است.

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان یک خانواده را روایت می‌‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابط‌شان در زندگی شده و سرنوشت مسیری از جنس متفاوت برایشان رقم می‌‌خورد.

مهران مدیری،‌ هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها و... بازیگران این سریال هستند.

«پدر گواردیولا» به کارگردانی «سعید نعمت اله» و تهیه کنندگی «محسن حیدری» پنج شنبه هر هفته به صورت رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش می شود.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها