|
کدخبر: 302947

بهترین های مارگو رابی کدامند؟+ عکس

به بهانه نمایش فیلم «باربی» اثر پرسروصدا و پرفروش این روزهای سینمای جهان به ۱۰ نقش آفرینی برتر زندگی ستاره این فیلم نگاهی انداخته‌ایم.‌

فرهنگ بهترین های مارگو رابی کدامند؟+ عکس

مارگو رابی ستاره مشهور سینمای آمریکا در طیف‌های متنوعی ایفای نقش کرده است؛ از یک اسکیت‌باز مسابقات المپیک تا ملکه‌ای در دوران گذشته، از یک کاراکتر شرور و بدجنس در فیلم‌های ابرقهرمانی تا ستاره بداقبال هالیوود در فیلمی از کوئنتین تارانتینو. به مناسبت اکران فیلم «باربی» ساخته گرتا گرویگ جایی که رابی در آن در مقابل رایان گاسلینگ نقش باربی عروسک مشهور را ایفا کرده است. نشریه ورایتی ۱۰ بهترین نقش آفرینی برتر زندگی این ستاره استرالیایی را ردیف کرده است که با هم می خوانیم.

مارگو رابی دهه گذشته به صدر فهرست بازیگران برجسته زن سینمای هالیوود راه پیدا کرد. او در این سالها توازن ظریفی میان فرنچایزهای پرفروش و درام های مستقل برقرار کرده است. در ادامه فهرست ورایتی را می خوانیم.

مارگو-1

«سرزمین رویایی» (۲۰۱۹)

رابی نقش پیچیده آلیسون ولز یک سارق بانکِ در حال فرار را در این درام مربوط به گذشته بازی کرده است که حساسیت و توانایی او را در ایفای نقش کاراکترهای چند لایه نشان می دهد.

مارگو-2

«زد برای زکریا» (۲۰۱۵)

مارگو رابی در این فیلم نقش زن جوانی را ایفا می کند  که معتقد است آخرین بازمانده پس از یک رویداد پساآخرالزمانی است. زبان بدن معنی دار او در این فیلم به شدت پیچیده است. اگر تا الان شانس تماشای این گوهر باارزش را نداشته اید، خود را به این فیلم مهمان کنید.

بیشتر بخوانید

به بهانه فروش میلیارد دلاری فیلم "باربی"/ با بهترین کارگردان زن تاریخ آشنا شوید

مارگو-3

«پرندگان شکاری» (۲۰۱۵)

به طرفداران متعصب فیلم های ابرقهرمانی بگویید می‌توانند به جای نسخه های «جوخه های انتحار»، مارگو رابی را در نقش شخصیت شرور هارلی کوئین در فیلم «پرندگان شکاری» ساخته درجه یک کتی یان به یاد بیاورند.

مارگو-4

«ماری ملکه اسکاتلند» (۲۰۱۸)

اگر از بازی کیت بلانشت در فیلم محصول سال ۱۹۹۸ در نقش ملکه الیزابت اول که نامزد جایزه اسکار شد، چشم برنداشتید، بازی پیچیده و دقیق مارگو رابی را در همین نقش در درام جذاب جوزی رورک از دست ندهید.

مارگو-5

«روزی روزگاری در هالیوود» (۲۰۱۹)

رابی در این فیلم از نگاه کوئنتین تارانتینو به لس آنجلس اواخر دهه ۱۹۶۰ می رود و نقش شارون تیت را به تصویر می کشد. شارون تیت ستاره نوظهوری بود که در زندگی واقعی با سرنوشتی وحشتناک روبرو شد. با این حال، تارانتینو یک پایان غافلگیرکننده به فیلم می دهد که این امر باعث می شود کار رابی پیچیده‌تر و لایه لایه‌تر شود.

مارگو-6

«باربی» (۲۰۲۳)

مارگو رابی استرالیایی با ایفای نقش باربی در این فیلم جایگاه خود را عنوان بازیگر و ستاره برجسته ای که توانایی بازی در هر نوع نقشی را دارد، تقویت می کند.

مارگو-7

«بابیلون» (۲۰۲۲)

در درام «بابیلون» اثر دیمین شزل، رابی نقش نلی لاروی را بازی می‌کند، نلی لاروی به نوعی نسخه الهام‌گرفته‌ای از کلارا بو ستاره دوران صامت است. او در این فیلم با انرژی و جذابیت زیادش نامزد بهترین بازیگر انتخاب منتقدان نیز شد. لحظات به یادماندنی زیادی در فیلم وجود دارد که از جمله آنها می توان به لحظه فیلمبرداری اولین فیلم ناطق یا لحظه گریه کردن برای یک کارگردان زن سرصحنه اشاره کرد.

مارگو-8

«گرگ وال استریت» (۲۰۱۳)

بسیاری مارگو رابی را با بازی در فیلم حماسی کمدی درخشان مارتین اسکورسیزی یعنی «گرگ وال استریت» می شناسند. او در این فیلم در نقش نائومی لاپاگلیا، همسر اغواگر و با اراده جردن بلفورت (لئوناردو دی کاپریو) بازی هیجان‌انگیزی ارائه می دهد.

مارگو-9

«بامشل» (۲۰۱۹)

رابی در نقش شخصیت ساختگی کایلا پاسپیسل، ترکیبی از چندین زن واقعی را که در شبکه فاکس نیوز در دوران رسوایی آزار جنسی راجر ایلز کار می‌کردند، بازی کرده است. او دومین نامزدی اسکارش را به شایستگی در این فیلم به دست‌آورد البته واقعا باید نامزد بازیگر نقش اول زن می شد که در نهایت در بخش مکمل نامزد شد.

مارگو-10

منبع: پی اس آرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها