|
کدخبر: 302700

توقیف «آمستردام» ادامه دارد؟

تعویق در انتشار قسمت آخر از «آمستردام»، با گمانه‌هایی مبنی بر توقف پخش این سریال از سوی ساترا مواجه شده بود؛ اما به گفته‌ی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مجوز پخش قسمت آخر این سریال مدت‌هاست که صادر شده و دلیل پخش نشدن قسمت آخر ایجاد مانع از سوی ساترا نبوده است.

فرهنگ توقیف «آمستردام» ادامه دارد؟

«آمستردام» نام سریالی است که چهارشنبه‌ها به شکل اختصاصی از پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شود. هفته گذشته نوبت انتشار قسمت پایانی فصل اول بود که به‌رغم اطلاع‌رسانی قبلی این اتفاق رخ نداد.

در همین راستا، محمدصادق افراسیابی ـ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا  تاکید کرد: مجوز تمام قسمت‌های سریال «آمستردام» از سوی شورای انتشار ساترا صادر شده است و این سریال برای پخش قسمت‌های خود هیچ منعی از سوی ساترا ندارد. قطعا ساترا از باب پیگیری حقوق کاربران علت تأخیر در انتشار قسمت آخر سریال آمستردام را از تماشاخونه پیگیری خواهد کرد.

«آمستردام» نخستین تجربه سریال‌سازی مسعود قراگزلو است که هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی و… در آن بازی کرده‌اند.

اما در حالی که به نظر می‌رسد، ماجرای توقف در پخش قسمت پایانی این سریال به خود پلتفرم پخش‌کننده و سازندگان برمی‌گردد، تاکنون توضیحی از سوی آنها ارائه نشده است. حتی بازیگران این سریال با انتشار پیام‌هایی در واکنش به توقف پخش قسمت آخر این سریال از پلتفرم پخش‌کننده خواستار توضیح شده‌اند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی پیش می‌رود که هرکدام در تلاش برای شکست رقیب هستند. در این میان اتفاقات دیگری نیز رخ می‌دهد؛ مثل عشق‌های شکست‌خورده و … .

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها