|
کدخبر: 302647

همکاری محمد رضا فروتن با ابراهیم حاتمی‌کیا صحت دارد؟

وز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه دوخبر غیرقطعی از محمد رضا گلزار و محمد رضا فروتن دوبازیگر مطرح سینما در رسانه‌ها منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. در این اخبار آمده است که گلزار قصد بازگشت به تلویزیون را دارد و فروتن هم با ابراهیم حاتمی‌کیا به توافقات اولیه برای بازی در نقش حضرت موسی(ع) در سریال «موسی کلیم الله (ع)» رسیده است.

فرهنگ همکاری محمد رضا فروتن با ابراهیم حاتمی‌کیا صحت دارد؟

بعدازظهر یکشنبه پانزدهم مرداد ماه خبری از محمد رضا گلزار در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه این بازیگر قصد دارد در همکاری با شبکه سه سیما ، به دنیای اجرا برگردد. او پیش از این در سال ۱۳۹۸ با اجرای مسابقه «برنده‌باش» این عرصه را برای نخستین بار تجربه کرد و در ادامه به عنوان مجری در مسابقه«هفت خان» که از پلتفرم «نماوا» پخش می‌شد حاضر شد.

منبع اصلی خبر بازگشت گلزار به تلویزیون و اجرای یک مسابقه سرگرمی محور؛ ویدیویی است که از سوی یکی از هوادران گلزار منتشر شده است. در این ویدیو گلزار ضمن امضاء دادن به طرافدارانش این خبر را اعلام کرده است.

اما دیگر خبر غیر قطعی و البته جذاب بعدازظهر پانزدهم مرداد مربوط می‌شود به پروژه تلویزیونی و الف ویژه ابراهیم حاتمی‌کیا. این کارگردان که مدتی است درگیر تولید سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» شده گویا به تازگی با محمدرضا فروتن برای ایفای نقش حضرت موسی(ع) به توافق رسیده است. خبری که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. پیش از این از بابک حمیدیان به عنوان گزینه اصلی این نقش نام‌برده می‌شد.

سریال «موسی کلیم الله(ع)» به تهیه‌کندگی سید محمد رضوی از محصولات سیما فیلم است که در قرار است در ۸۰ قسمت و در قالب چند فصل تهیه‌تولید شود. این سریال بعد از «خاک سرخ» و«حلقه سبز» سومین سریاال تلویزیونی ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود. آخرین کار این کارگردان فیلم سینمایی «خروج» است که در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اکران عمومی را به دست نیاورد و به شکل آنلاین عرضه شد.

منبع: فیلم نیوز
  • حمید ارسالی در

    به نظر من آقای فروتن توانایی زیادی برای نقش حضرت موسی رادارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها