|
کدخبر: 301561

«فراری» برای اختتامیه جشنواره نیویورک روی پرده میرود

«فراری» جدیدترین ساخته «مایکل مان» به عنوان فیلم اختتامیه شصت و یکمین جشنواره نیویورک انتخاب شد.

فرهنگ «فراری» برای اختتامیه جشنواره نیویورک روی پرده میرود

به نقل از ددلاین، درام مسابقه‌ای «فراری» ساخته مایکل مان که هفته گذشته به عنوان یکی از فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز معرفی شد، در نخستین نمایش خود در آمریکا در اختتامیه شصت و یکمین جشنواره نیویورک به روی پرده می‌رود.

«مایکل مان» که ساخت فیلم‌هایی چون «مخمصه» را بر عهده داشته است، فیلم «فراری» را با اقتباس از کتاب زندگی‌نامه «مرد و ماشین» نوشته «براک یتس» (۱۹۹۱) ساخته است. این فیلم که در زادگاه فراری، مودنا فیلمبرداری شد، زندگی این کارآفرین ایتالیایی و یک مسابقه‌دهنده فرمول با بازی «آدام درایور» را در یک نقطه حیاتی حرفه‌ای و شخصی به نمایش می‌گذارد. «شایلین ودلی»، «گابریل لئونه»، «پاتریک دمپسی» و «جک اوکانل» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: داستان فیلم در تابستان ۱۹۵۷ اتفاق می‌افتد و انزو فراری راننده سابق اتومبیل‌های مسابقه‌ای در بحران و درگیر ورشکستگی شرکتی است که او و همسرش، لورا، ۱۰ سال قبل از هیچ ساخته بودند. او که فرزندش ر ا نیز از دست داده تصمیم می گیرد شانس خود در یک مسابقه ۱۰۰۰ مایلی در سراسر ایتالیا امتحان کند.

«فراری» در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در ماه سپتامبر نخستین نمایش جهانی خود را تجربه خواهد کرد و از ۲۵ دسامبر در سینماها اکران می‌شود.

«دنیس لیم» مدیر هنری جشنواره فیلم نیویورک گفت: «مایکل مان» فیلم‌های قابل توجه زیادی ساخته است، اما شاید هرگز به اندازه «فراری» هیجان‌انگیز و تأثیرگذار نباشد. نه فقط یک فیلم ماهرانه، این یک تحول بزرگ و چشمگیر از مضامین حرفه‌ای و عمیق‌ترین کار او است. ما مفتخریم که از او در جشنواره استقبال کنیم، زیرا مطمئنم شب پایانی به یادماندنی خواهد بود».

جشنواره فیلم نیویورک توسط مرکزفیلم  لینکلن و از ۲۹ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر  (۷ تا ۲۳ مهرمه)برگزار می شود. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، درام عاشقانه «می، دسامبر» ساخته «تاد هینز» با بازی «ناتالی پورتمن» و «جولیان مور» در افتتاحیه این رویداد به نمایش در خواهد آمد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها