|
کدخبر: 301256

تلویزیون «آوازِ خون» را بدون اسم محسن چاووشی پخش کرد

پس از استقبال فراوان از موزیک‌ویدئوی جدید محسن چاوشی که با نام «آواز خون» در صفحه شخصی این خواننده منتشر شده، تلویزیون هم چند روزی است آن را بدون عنوان قطعه و نام خواننده و دست اندارکانش، روی آنتن می‌برد.

فرهنگ تلویزیون «آوازِ خون» را بدون اسم محسن چاووشی پخش کرد

برنامه «طبیب» شبکه سه چند روزی است تیتراژ  ابتدایی‌اش را به پخش موزیک‌ویدئوی جدید محسن چاوشی با نام «آواز خون» اختصاص داده است؛ قطعه‌ای که چاوشی از ابتدای ماه محرم در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «آواز خون نذر محرم است و ادای دین شخصی من و دوستان هم‌دل به اهل کربلا.»

برنامه «طبیب» درحالی این موزیک‌ویدئو را به عنوان تیتراژ  ابتدایی روی آنتن می‌برد که هیچ اطلاعاتی درباره نام قطعه و اسامی عوامل تولید‌کننده این اثر در ابتدا و انتهای آن نوشته نشده است.

بعد از پخش این قطعه، پیمان طالبی مجری برنامه فقط از صدای محسن چاوشی تعریف و تمجید می‌کند و حتی اسمی  از نام شاعر این قطعه هم نمی‌برد.

این موزیک ویدیو درصفحه شخصی محسن چاوشی با تیتراژ انتهایی منتشر شده که در این تیتراژ اسامی عوامل تولید‌کننده قطعه ذکر شده است. علاوه بر این خود چاوشی هم  توضیحی درباره همکارانش داده است. با این حال تلویزیون قطعه او را بدون تیتراژ انتهایی و بدون نام بردن از عوامل آن روی آنتن می‌فرستد.

قطعه «آواز خون» با صدای محسن چاوشی و شعری از امید روزبه به کارگردانی محمدرضا آهاری ساخته شده و موسیقی آن هم برداشتی است آزاد از یک نوحه‌ قدیمی.

 

 

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها