|
کدخبر: 250921

صحبت های میهن پرستانه مهران غفوریان

مهران غفوریان: با احترام به همه سلبریتی‌ها من خواستم دخترم در ایران به دنیا بیاید و جانم را برای این خاک می‌دهم

فرهنگ صحبت های میهن پرستانه مهران غفوریان

مهران غفوریان در فیلم نیسان آبی بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است .مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 است. مهران غفوریان مدتی پیش سر صحنه سریال«نیسان آبی»، دچار سکته قلبی شد . مهران غفوریان دختری به نام هانا دارد. مهران غفوریان اخیرا در یک سکانسی در سریال نیسان آبی کنایه ای به پراید می اندازد که درادامه می بینید.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون عکس دخترش هانا را منتشر کرد و نوشت: عشق من. او هنوز نگفته که آیا به ایران بر می گردد یا خیر.

ماجرای سکته قلبی مهران غفوریان در نیسان آبی

هفته های گذشته مهران غفوریان در حین فیلمبرداری سریال نیسان آبی دچار حمله قلبی شد و مورد جراحی عمل قلب باز قرار گرفت. اما پس از طی شد ندرمان به سریال نیسان آبی بازگشت و ساخت سریال از سر گرفته شد.

تولید این سریال به دلیل بیماری مهران غفوریان متوقف شده بود که با بهبودی این بازیگر، بخش‌های باقی مانده این مجموعه با حضور غفوریان ضبط شد.

همسر مهران غفوریان کیست؟

مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ در سن ۴۰ سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن ۹۷ است.

آرزو همسر مهران مدتی است که وارد مدلینگ شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد. وی عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

زندگی شخصی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها