|
کدخبر: 174132

آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد + جدول

پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور در پایه اول ابتدایی از اول خردا آغاز و تا بیست و پنجم این ماه ادامه دارد.

فرهنگ آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد + جدول

پیش ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانیsaja.medu.ir انجام می شود و خانواده ها می توانند با ورود به سامانه مذکور نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

اداره کل شاهد و امور ایثارگران هشدار داده است که متاسفانه عده ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، لذا لازم است اولیای محترم دانش آموزان مراقب این موضوع باشند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

زمانبندی زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف تحصیلی به این شرح است:

- پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه تا ۲۵ خرداد

- پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۲خرداد ماه تا ۱۵ تیر

- پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا ۲۵ تیر

همچنین زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد از اول تا دهم مرداد خواهد بود.

ثبت نام نهایی مدارس شاهد از طریق سامانه سیدا و طبق جدول زمابندی زیر انجام خواهد شد. مبلغ کمک سرانه مدارس شاهد نیز در جداول قابل مشاهده است:

شاهد+جدول

شاهد+جدول۱

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها