|
کدخبر: 155204

آخرین خبرها از استخدام ۸۸هزار نفر در آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش از جذب ۸۸ هزار معلم حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، نهضتی و خرید خدماتی را از طریق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ خبر داد.

فرهنگ آخرین خبرها از استخدام ۸۸هزار نفر در آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب ۸۸ هزار معلم حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، نهضتی و خرید خدماتی را از طریق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ هماهنگ کردیم که برای ۵۵ هزار و ۴۹۷ نفر از سازمان استخدامی مجوز گرفتیم. تاکنون وضعیت ۲۴ هزار و ۵۹۷ نفر مشخص شده و مابقی نیز مشخص خواهد شد و به زودی راهی دانشگاه فرهنگیان شده و دوره یکساله را طی می کنند.

وی به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: دغدغه بزرگی داشتیم جذب ۸۸ هزار نفر را از طریق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ هماهنگ کردیم که برای ۵۵ هزار و ۴۹۷ نفر از سازمان استخدامی مجوز گرفتیم. تاکنون وضعیت ۲۴ هزار و ۵۹۷ نفر مشخص شده و مابقی تا هفته آینده مشخص خواهد شد و به زودی راهی دانشگاه فرهنگیان شده و دوره یکساله را طی می کنند.

 

منبع: ايسنا
  • شهرام ارسالی در

    لطفا فکری هم به حال سرباز معلمان بعداز ۹ ۱ کنید این منطقی نیست نیروهای قبل ۹۱ را پذیرش کنید که دیگر نه سنشان ونه روحیه شا ن سازگار باکلاس درس نیست درحالیکه نیروه ای جواب پرانرژی که روحیه بالا دارند را ک نار گذاشته اید

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام لطفا تک دوره غیر فعال قبل از سال ۹۱که ۲نفر باسواد کرده مشمول استخدام قرار دهید وواژه غیرفعال راخذف کنیدما این ۵ س ال داریم انتظار میکشیم این ظلم و ستم درح ق تک تک ماست حق الناس بخشش ندارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها