|
کدخبر: 144850

امتحانات پایان ترم دانشگاه ‌ها چگونه برگزار می‌ شود؟

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشجویان و کیفیت آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور واگذار شده است.

حسین قنبری افزود: تقویم آموزشی به دانشگاه‌ها اعلام شده و آنها برحسب شرایط خود نسبت به برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری یا غیرحضوری اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌های های علوم پزشکی سراسر کشور برحسب شرایط بیماری کرونا و وضعیت آنها اعم قرمز، نارنجی، زرد یا سفید، نحوه برگزاری آزمون پایان ترم تحصیلی جاری را مشخص می‌کنند.

قنبری، زمان برگزاری امتحانات دانشجویان را از هفته بعد به مدت ۲ تا ۳ هفته اعلام کرد و گفت: دانشگاه‌ها در این مدت موظف به برگزاری امتحانات پایان ترم هستند.

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت دانشجویان از مهم‌ترین اولویت‌ها است و تمام تلاش‌ها صورت می‌گیرد تا خطری آنان را تهدید نکند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترم تحصیلی بعد به شکل حضوری است؟ گفت: برگزاری کلاس‌های دانشجویان در ترم بعدی برحسب شرایط بیماری کرونا تصمیم گیری می‌شود که این کار به عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

قنبری ادامه داد: فعلا آموزش‌های تئوری به شکل مجازی و دروس عملی و کارآموزی‌ها به شکل حضوری است. ولی اگر شرایط تغییر کند و وضعیت به حالت عادی برگردد، امکان برگزاری کلاس‌های حضوری هم می‌تواند وجود داشته باشد که این موضوع به تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها