|
کدخبر: 140834

نوجوان قهرمان ایرانی کمر به شکست تجاوزگران طبیعت بست

مجموعه کتاب های کمیک محیطبان کوچک ( داستان مصور ) ، به قلم و دستان توانمند هنرمندان ایرانی با استفاده از بروزترین روش طراحی، منتشر شده است.

فرهنگ نوجوان قهرمان ایرانی کمر به شکست تجاوزگران طبیعت بست

"محیطبان کوچک" نخستین مجموعه کتاب کمیک ایرانی ( داستان مصور ) انتشارات همراهان جوان؛ روایت گر داستانی هیجانی و جذاب است که برای نوجوانان ایرانی اتفاق می افتد .

امید پسری اهل روستا در غرب ایران روزی در راه مدرسه به همراه دوستانش باصحنه ای مواجه میشوند که نمیتوانند بی تفاوت از آن عبور کنند ولی ماجرا آنقدرها هم معمولی نیست...

نویسنده این اثر یگانه مقدم و طراح مرضیه میثمی آزاد است. همچنین رنگ آمیزی کتاب را طبیه سرایی، مرضیه میثمی آزاد، آتنا حسینی، فایٔزه موسوی و یگانه مقدم انجام دادند. 

کار ادیت و حروف چینی را علی فرد و گرافیک را حمیدرضا فرد و امیرحسین معرفت بر عهده داشتند. 

سال چاپ: ۱۳۹۹

مجموعه کتاب های کمیک محیطبان کوچک ( داستان مصور ) ، به قلم و دستان توانمند هنرمندان ایرانی با استفاده از بروزترین روش طراحی، منتشر شده است. این مجموعه به قلم خانم یگانه مقدم و توسط مرضیه میثمی آزاد طراحی شده است. در تمامی مراحل ساخت و تولید این مجموعه از بخش اسکریپت نویسی تا طراحی و رنگ آمیزی صفحات سعی نموده‌ایم تا داستانی از جنس بچه های ایران و ایرانی بسازیم با این هدف که به بچه هایمان یاد دهیم تا در حفاظت از محیط زیست کوشا باشند.

محیط_بانان2

خلاصه داستان: امید پسری اهل روستا در غرب ایران است. او هر روز در راه مدرسه محیط اطراف، جنگل و حیوانات را تماشا می‌کند. پدرش به او یاد داده که محیط زیست چیزی ست که ما انسان ها به آن احتیاج داریم، پس باید تمام تلاشمان را برای حفاظت از آن بکنیم. پس بنابراین، امید و دوستانش هر وقت که زمانش باشد به حیوانات کمک می کنند و جلوی هر کسی که بخواهد به محیط زیست آسیب بزند خواهند ایستاد.

محیط_بانان3

با خرید این مجموعه، برای پیشرفت هنرمندان ایرانی در عرصه کمیک از آن‌ها حمایت می‌کنید.

محیط_بانان4

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها