|
کدخبر: 132035

تذکر نماینده مجلس به وزیر درباره رتبه‌ بندی معلمان

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نسبت به تأخیر دولت در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس، به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

فرهنگ تذکر نماینده مجلس به وزیر درباره رتبه‌ بندی معلمان

سید کریم حسینی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در قانون برنامه ششم توسعه و نیز قانون بودجه امسال بر رتبه‌بندی معلمان تأکید شده است، اظهار کرد: نمی‌دانیم چه موانعی وجود دارد که دولت در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس تأخیر کرده است.

وی ادامه داد: امروز شرایط در آموزش و پرورش به‌گونه‌ای است که به‌عنوان مثال شخصی که ۲ سال در این وزارتخانه سابقه کار دارد، هیچ تفاوتی با شخصی که ۲۵ سال سابقه کار معلمی دارد، ندارد و همه دارای حقوق یکسان هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا شأن و حقوق تمامی فرهنگیان حفظ شود، گفت: رتبه‌بندی معلمان موجب می‌شود حق هیچ کس تضییع نشود و همه از مزایا به‌طور عادلانه بهره‌مند شوند.

حسینی اضافه کرد: دو سال است که دولت در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان تعلل کرده است و بارها نیز به آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این باره تذکر داده‌ایم، اما توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به قول وزیر آموزش وپرورش برای ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس، پیش از بررسی لایحه بودجه سال آینده افزود: اگر این لایحه طبق وعده آقای حاجی‌میرزایی به مجلس ارسال شود، در کمترین زمان آن را بررسی و تصویب می‌کنیم تا خبر خوشی برای معلمان باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تذکر به وزیر آموزش و پرورش برای تأخیر در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس خاطرنشان کرد: آقای حاجی‌میرزایی باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

 

منبع: جهت
  • اموزگار ارسالی در

    لطفا پیگیر ۵ ماه اضافه کار معلمان باشید .
    واقعا از لحاظ اقتصادی در شرایط س ختی هستیم .

  • داود ارسالی در

    این نماینده برای همه پرسنل در آموزش و پرورش ارزش داد ونگرانه رتبه‌بندی معلمانه ولی خدماتیهای مدارس که یک سوم کادر آموزشی دریافتی دارند را محل آدم حساب نکرده.

ارسال نظر